16.12.08

::LANGKAWI_1::

Pengsan aku nk hapdet criter aku kt Langkawi ni. Banyak sgt gambonye! Ni aku dah tapis. Jadik la utk aku buat kenang kenangan dan riak meriak. kahhhhhhhhhhhh...takde lah wei. Aku nk jugak berkongsi kegumbiraan aku bercoti ke Langkawi. Alhamdullilah, rezeki aku anak beranak dpt join company trip ni. Kalau stay kt Berjaya ni tak tau le bila lah dpt pergi kalau kuar $ poket sendiri. Dah le aku ni jenis sengkek! Huhuhu..

Tp, mmg aku puas hati le trip kali ni. Bilik lak selesa. Kalau tak silap aku dpt premier chalet kot nama dia. Yg best tu, anak2 & laki aku sonok dpt naik kapal terbang. Almaklumlah, dowang lom penah merasa terbang lagik. Aku dah biasa dulu. Bapak aku tokey MAS. (eh..ye ke tauke? ke, koli? ntah..aku lupa)

Dah le tu. Tengok jelah gambar2 aku ni smp lebam..aku hapdet smp petang kang. AMIK!!!

11~Dec~2008 to 14~Dec~2008
Company Trip to Langkawi Island



aku yg gedik

me + my sil CT (adik aku, sam seopis ngan aku)


relax je dlm flight



baru naik

dah sampai

ewahh..cam menteri lak kau ye bang..

dah sampaiiii

ezlie yg bergunduh gandah

bilik aku

anak2 aku yg jakun

bilik anak2 aku


view dari bilik

dari katil leh trus lompat masuk bilik mandi..apakah???

sapa tu?

connecting

ni le chalet aku..cantek kan? aku suke..huhuhu






ely kalau dah stat mandi kolam / laut, giler susah nk ajak kuar! nk beremdam je dia. langsung tak takut! huh..

view dari bilik aku waktu senja...

15 comments:

nasz said...

seronok nye kak ai, dah la free, pegi anak beranak lak tu. untung ko... aku tgk chalet ko tu dkt ngn laut eh? sng nak main pasir...

Mizz_Ila said...

rindunya berjaya resort. aku dulu check in 2nd honeymoon kat sanala.. syok je rendam jakuzi..x p spa ke?

nizajeff said...

bestnye g jenjalan...untung ko comp baik camtu...

Fiza Nordin said...

ish2x tetibe rase nak keje.ade keje kosong tak kat tempat kije ko tu?hehehe
beshle nantu aku eh...kekecik dah merase naik kapatobang.metua dia ni lum merasa naik kapatobang tu...huhuhu

eLYies said...

huwa...jelesnya...syok giler..dha le pi company support....i likeeeeeeeeee..jelesssssssssssss

Ibu Mifzal said...

aku x mau ckp banyak ah..yg penting aku jeles sama kamoooo kak ai..huhu..nak gi jugak..

farrah said...

oooo mutiara ni yang dekat dengan pantai tengah tempat kapal berlabuh yang ada petronas ada kfc tu ye? ;p dahsyatttt, mcm tempat eksklusif situ.

Shima Zahar said...

warghh seronoknya kak ko g langkawi... bilik hotel tu cantik.. sememangnya sesuai untuk beberapa kali honeymoon... ehh cam kenal ajer orang yang nama ezlie tu...kak ai kerja dekat QSCP ek?

♥ Eda ♥ said...

argghh terlepas rindu aku kat ekau..haaa..walaupun gambo ko seketul dua je..haha.. best la mamek..ko dapat naik kapal terbang MAS tu ..hotel pun macam mewah jerr..aku ni langkawi pun tak penah jejak..huhuhu...happy korang anak banak..best,..best~

Tink said...

huwa...jelesnya...

☆ lieya latif ☆ said...

wah best kak ai...teringat aku gi langkawi dulu....cantik woo chalet ko.....suke aku tgk...mmg selesa.....

cepat update lagi...nak tgk hasil shoppingan plak ....he he he

Ryn said...

cantiknyaaaa

ZiE said...

bestnya kak ai.. cantik chelet.... semuanya best...teringin nak gi sana le..

D.O.U.B.L.E...S said...

rasa mcm tak puas kan g...sedih aku masa nak balik tu tau..

ayien78 said...

bestnya aiii...aku dh 3 kali stay situ...mmg puas hati sgt2....
kalau beli dr owang yg ada membership murah skit sbb kalau nk beli sndr ...harammmmm tk mampu...

suka2..... kita buat gathering m.com kat sini nk????

klik klik (^_^)