4.12.08

::AKU ADALAH AKU::

13 comments:

ZiE said...

kak ai apa petua kulit kak ai berih putih gebu itu?? cantikkk

Tink said...

tok gak.. ko tak de jerawat ke??

Unknown said...

kak..comel jer akak wat muka camtu.hehehhe

Anonymous said...

wahhh tembun nyeee tpi still npk jelitassss...

ieda said...

amboi jelitanyer mak budak ni...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

tomel ajer walaupon buat muka juling..heheh..nampak macam lain plak muka ko k ai

A.I said...

Wakakakakaka..
giler ke muka aku ni takde jerawat?? ruam pon menimbun!..aku tepek bedak miyami tu 6 kati..mmg le nampak gebus. Kalau takkkk..GEDEBUSH!! kahhhhhhhhh

elly @ suely said...

ko pon pkai miyami ye kak... samo la... bes kan bedak tu kahhh...

Fiza Nordin said...

aah cantik sgt la besan oiii!kehkehkeh

♥ Eda ♥ said...

lain la muke ko time ni...tapi tetap jelitaSAWAN!!!

D.O.U.B.L.E...S said...

Cantik ko pakai kak...ko pakai je la tudung mcm tu..

sayang mama papa said...

ai...ko ni boleh pelbagaikan rupa ko ye bagus laaaa

Mama Herda said...

aku nk komen kang ko marah..aku nk tulis no komen je laaa..hahahaha..

klik klik (^_^)