30.12.08

::TENET OPIS AKU GILO::

ADOIIII...aku takleh nk hapdet le wei! tenet kat opis aku ni mengong. kejap ado, kejap non ado!! Nampaknye, kat umah jelah nnt aku hapdetkan belog aku ni.
Oh ye, utk pengetahuan kowang sume aku adalah tidak berapa sihat dari segi mental & fizikal. Aku mintak kowang doakan aku akan kembali ke keadaan stabil (penah ke otak aku ni stabil???)
K....chow chin chow!!!

AI LEBIU ALL... ;p

7 comments:

D.O.U.B.L.E...S said...

Aku sentiasa mendoakan kesejahteraanmu kakakku..

niza salleh said...

mek take care urself.makan ubat jgn ngelat, tembun pun xpe janji sihat.

Eda said...

sabo bawak bersabo mek..rilek kan otak dulu baru update...i'll wait for u ;)

Grow2g3th3r said...

AI..aku mendoakan ko diberikan 'kesihatan yang cemerlang' dan 'kesejahteraan dalam apa jua bentuk emosi'...

Rafizah Nordin said...

besan oiii i lap u 2...rehat2kan mental & fizikal tu...syian nantu aku nanti klu ko sakit.huhuhu

MUMMY ILA said...

HAHAHAHAHAHHA...tu je mampu kuberikan padamu..tenet riso nengok ko asik sengeh sorang2

Nur Syafawati said...

setau aku la...mental dah fizikal ko mcm aku gak..x brape nak in order..kahhhh..ape2 pun..aku nasihatkan...u just give your body rest key...ubat jgn tinggal..hehehe

klik klik (^_^)