31.12.08

::AKU LETIH NK MAMPOS::


KELETIHAN YG TAHAP CIPAN DAN AKU NI WEI!!!!!!!!


huhuhu..hampir2 aku nk demam ni. Keras kepala aku. Kowang bayangkan le dari pagi buta td aku hantar laki aku kat tmpt keje, pastu balik beli bekpes..bagi anak2 aku makan. Pastu siap2 dlm kul 9:30 bertolak. bermulalah XPDC aku harini..

Memula aku gi kat nursery, bayar yuran & daftar apa bagai. Stat mgg depan Angah, BB + Ely aku hantar ke nursery ni. Sian gak kat Ema tu. Dia yg jaga Ely dari pas pantang. Terputus kasih sayang dia kat bambam aku tu. Nak buat camne kan? Aku rasa elok aku hantar setempat je anak2 aku. Lagi pon dengar khabarnye dia nk bantu laki dia niaga kat kantin sekolah Along.

Pastu gi pulak ke Tadika Karisma. Angah + BB skolah sini nnt. Kiranya ni 2nd year Angah belajar kat sini. Alhamdullilah, aku mmg puas ati anak aku sekolah kat tadika ni. Ni tadika cina + tamil tp ade silibes Smart Readers tu. Angah mmg dah pandai baca. Pencapaian dia pon bagus kat sini. BB aku masukkan ke class 4 years punye. Yuran bulanan mahal skit dari Angah. Pelik lak aku..tp takpelah..demi anak..huhuhu

Pas settled bayar sume, amik uniform + buku..aku trus vroom ke sekolah Along lak. Beli buku tulis utk dia..

Dari sekolah Along, aku gi Mydin lak. Beli stationeries, stokin, kapor kasot, beg sekolah + seluar tido utk Ely...Giler ramai manusia!!!! masa ni kepala aku dah stat ngeras dah..adoiiiiiiiiii...muka aku dah stat kebas..huhuhu

Pastu aku teruskan lagi jelajah aku ke SAKAN lak. Beli baju skolah Along + towel utk nursery

Then, dlm kul 2ptg camtu..aku sampai kat Giant lak. Ni destinasi terakhir aku harini sebelum aku gi amik laki aku kat tmpt keje dia..kat giant ni aku beli seluar tido tuk Angah + BB, Kasut skolah murah utk anak2 aku, botol susu utk nursery, berus + ubat gigi...

Masa kat Giant tu, kowang bayangkanlah...nk tunggu laki aku abis keje, aku dah nk pitam dah. "batery" aku dah kong! huhuhu..kesian sungguh aku.... :(

Duit habis, tenaga abis...huhuhu...tp demi anak aku SANGGUP!!!


aku dah bersila dah masa ni. aku lepak kat dlm playground giant tu..adoiiiiiiiiiiiiiiiii....

Sampai je umah, aku laki bini ngemas serba skit pastu aku mandi..trus FLET!!! Kejung aku dalam bilik. Ntah bila masa laki aku amik Ely dari si Ema pon aku tak tau. huhuhu..ni pon kepala aku keras lagi ni... :(

K la wei, nnt bila2 aku sambung ye. Esok2 lah aku pi jenguk 'umah' kowang. BUBYE!

2 comments:

ZiE said...

sian kak ai.. penat sgt. bykan berehat kak ai. apapun Happy New Yr kak ai...

♥ Eda ♥ said...

posing sakan anak2 ayam ko yer...
mesti ko ajo ni..

klik klik (^_^)