31.12.08

::MINIT TERAKHIR SOPIN BARANG SEKOLAH::



LAST MINUTES SOPIN BARANG KEPERLUAN SEKOLAH ANAK-ANAK!!

Bukak sekolah ni 3 org anak aku sekolah..baru harini aku dapat nk uruskan barang2 sekolah dowang. Tempat sopin biasalah..MYDIN, SAKAN & GIANT. keh keh..sume tempat sopin harga rendah. So, aku amik coti harini nk angkut dowang. Nak settlekan sekali yuran & yuran utk nursery. Oh ye..stat minggu depan, Angah + BB Qitie + Ely duk kt nursery. Senang sume duk 1 tempat yg sama. Along je duk kt umah. Jiran sebelah aku ni leh tengok2kan dia bila balik sekolah nnt.

K lah wei..aku nk siap2 nak gi serang itu MYDIN + SAKAN!! ADIOS!!!

10 comments:

emellia said...

laa ko cuti ye hari ni.. baru nak ajak borak-borak.. aku pun beli barang sekolag anak2 aku kat maidin je.. memang jauh murah lagi..

nape nak letak kat taska lak sume2 anak ko???

che-mie said...

selamat shoping dan slmat tahun baru 2009

grow2g3th3r said...

AI, selamat bersopping mopping.. hehehehhehe

☆ lieya latif ☆ said...

kih kih kih ....org ade anak nak sekolah kene laa shopping barang sekolah ye kak.....


selamat bershopping kak!!!!!!!!!!!!

Mizz_Ila said...

selamat bersopin kakakku...

elly @ suely said...

ni mst kes dah gajian kan? selamat bersoping! hehehe

Anonymous said...

Salam perkenalan...

Selamat tahun baru...
Anak u semua girls yer...
I plak all boys...

Hujung tahun semua sibuk membeli-belah barang sekolah anak ...meriah kedai.

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

siap ambil cuti hah nak shopping barang sekolah anak....cuti kak jgn tak cuti.....shopping kak jgn tak shopping...ala, beli bebrg anak kat situ lagi berbaloi kak...

re : he he he...gigi kita sama kan....org ada gigi cam kita nie cute tau keh keh keh, syndrome perasan sendiri

Syafa said...

slamat bersoping kakai!!!kat hari-hari pun murah kak ai baju skolah..mak aku la suke beli baju adik aku kat sane..kahhh

alamanda said...

salam ai. nanti amik award kat blog akak yek.

klik klik (^_^)