31.12.08

::MINIT TERAKHIR SOPIN BARANG SEKOLAH::



LAST MINUTES SOPIN BARANG KEPERLUAN SEKOLAH ANAK-ANAK!!

Bukak sekolah ni 3 org anak aku sekolah..baru harini aku dapat nk uruskan barang2 sekolah dowang. Tempat sopin biasalah..MYDIN, SAKAN & GIANT. keh keh..sume tempat sopin harga rendah. So, aku amik coti harini nk angkut dowang. Nak settlekan sekali yuran & yuran utk nursery. Oh ye..stat minggu depan, Angah + BB Qitie + Ely duk kt nursery. Senang sume duk 1 tempat yg sama. Along je duk kt umah. Jiran sebelah aku ni leh tengok2kan dia bila balik sekolah nnt.

K lah wei..aku nk siap2 nak gi serang itu MYDIN + SAKAN!! ADIOS!!!

10 comments:

emellia said...

laa ko cuti ye hari ni.. baru nak ajak borak-borak.. aku pun beli barang sekolag anak2 aku kat maidin je.. memang jauh murah lagi..

nape nak letak kat taska lak sume2 anak ko???

che-mie said...

selamat shoping dan slmat tahun baru 2009

Grow2g3th3r said...

AI, selamat bersopping mopping.. hehehehhehe

lieya_latif said...

kih kih kih ....org ade anak nak sekolah kene laa shopping barang sekolah ye kak.....


selamat bershopping kak!!!!!!!!!!!!

MUMMY ILA said...

selamat bersopin kakakku...

elly said...

ni mst kes dah gajian kan? selamat bersoping! hehehe

Dy said...

Salam perkenalan...

Selamat tahun baru...
Anak u semua girls yer...
I plak all boys...

Hujung tahun semua sibuk membeli-belah barang sekolah anak ...meriah kedai.

Zanna_MamaBatrice said...

siap ambil cuti hah nak shopping barang sekolah anak....cuti kak jgn tak cuti.....shopping kak jgn tak shopping...ala, beli bebrg anak kat situ lagi berbaloi kak...

re : he he he...gigi kita sama kan....org ada gigi cam kita nie cute tau keh keh keh, syndrome perasan sendiri

Nur Syafawati said...

slamat bersoping kakai!!!kat hari-hari pun murah kak ai baju skolah..mak aku la suke beli baju adik aku kat sane..kahhh

ummu_hanis said...

salam ai. nanti amik award kat blog akak yek.

klik klik (^_^)