22.12.08

::KARI KAPLA IKAN::


smalam aku masak kari kapla ikan. Adalah dlm 5 kepala, dibelah 2 jadik 10 ketul! Banyakkan? sebenornya aku nk angkut gi umah BIL aku kt Subang tu. Nak piknik kt umah dia. SIL aku, Kak Ja (adik laki aku) ade kat sini..saje nk berlonggok2 kat umah BIL aku tu. Tp nk makan kt sana malam time. Tengahari aku dah siap masak, kami laki bini bedal dulu lah! ha..kau! amik sorang seketul! puas ati makan. Aku lak masak sedap nk mampos! (harus UP)..tu lah hasilnya, betul2 tinggal tulang...muahahahahahaha

Ely membedal sup sayur fishball...nyum nyum

3 comments:

eLYies said...

segan la akak kita masak sedap....huhuhu..chaiyokkkkkkk

ai said...

YIES apom,
mana kau tau sedap??? mmg sedap pon! kahhhhhhhh

Eda said...

sedapnya mek...aku tgk dah tau sedap..ko tak yah up pun takpe..wahahaha...aku nak buat gak..tapi kat sini ade kepala ikan salmon je..harussss gak aku carik!!

klik klik (^_^)