22.12.08

::TAYANG TUDUNG::



Tayang tudung ke tayang muka ni??? makanya harus lah aku menayang muka aku skali kan? semasa gambar ini disnap oleh jari jemariku yg agak tembam ini, HARUS aku kawal kejelitaan = control cun. Dan seterusnye di edit supaya tidak begitu ketara manampakkan kesan lebam + eyebag di bawah mata aku yg ayu itu. huhuhuhu...
saje nk crite pasal tudung2 yg aku pakai skang. Dah agak lama jugak la aku tak pakai tudung ikan bawal tu. Aku dah tak reti nk lilit camne dah. Aku dah ketandusan idea dan aku sangat menggila kalau tudung2 tu kemek dibahagian depannya!! mulut asik mencarut (jgn tiru aksi aku ni ok..) dan tangan mula menumbuk2 cermin lemari makup aku!!! ha...GERAM tau!
kalau kowang pasan skang ni aku selalu pakai tudung endon. tudung yg main sarung tu je. Mudah + Murah. Sarung je! Aku beli ngan harga RM10 sajork! Aritu aku tingin giler la nk beli tudung IKIN tu. Sekali aku rasa cam nk tercirit bila dpt tau harga dia giler babi punye mahal! Mak eiiii...paling murah RM40. Paling mahal aku penah tanya RM89. WTH????!!!!!! Apa yg susah kau jahit tudung IKIN tu ha?? adoiiiiii..mahal nak mampos ok? (bagi aku yg sengkek ni la). bagi aku baik $ tu aku bayar yuran skolah anak aku yg 3 tu. HUH!!!!!
Tapi tulah kan? kalau rezeki tu tak kemana pon. Tetiap malam jumaat kt bawah umah aku mmg ade pasar malam yg sangat panjang..eh..panjang ke tu reen? aku rasa cam panjang je kan? Dan, aku sangat2 terharu bila aku nampak kakak gerai jual tudung tu longgokkan tudung IKIN. errkk..longgok je? isk isk...bila aku tanye rege brape, jawabnye RM10. HARAP MAKLUM! RM10 saje! huhuhu...harus aku sambar! tp tulah, dah tentu2 lah yg ni bukan original IKIN. material dia lain la. tp OWNING (disebut oleh sue) dia sama beb! sukenya hati ku!! So, aku sambar skali untuk SIL aku. dia pon mmg sedang tercarik2 tudung camtu...
VA VA VA..TAMPAK HEBAT BERGAYA WALAUPON HANYA RM10!!!!!!!!!!

18 comments:

saveme_zero said...

cantiknya tudung tu...bkn orgnya yer...wakakakak

Mummy ILa said...

tudung ekin..kahhh..
aisey muka cam ekin laaaaa..haha

eLYies said...

aku pun dah lama kenan kak ooi...tp material yg elok mahai nak mampus..tak mampu...huhuhu...

muka ko comey..amat sesuai pakai kak..muka ku beso...empat segi..tak sesuai langsung

Tink said...

aku klu pki tudung ni laaaaaa
lagi nmpk ketembaman pipi aku huhuhu,uhuk!
kat mana ko beli tuuu??
leh lak dapat 10 hengget..

elly said...

aku pon ade 2 lai tdung nie...
tp tah la... aku nengok org pkai ctik... aku nengok muke sendiri pkai x sesuwai la... simpannn je lam lemari umah tu...

ieda said...

kak ai mmg mahal ler tudung ekin tu smlm baru je tgk kat tesco harga rm60..mujurlah sy ni x suka pakai tudung mcm tu..apa2 pun kak ai mmg sesuai ler pakai tudung tu..cun2..

pearlEJ said...

va va va.... aku nih nak kena pi ambik gambaq passport yg pakai tudung, nak pi buat kad nikah. Tapi sampai la nih tak ambik2 lagi gambaq pakai tudung.. bila try aja aku nmpk muka aku pelik.. camna tu?? ker aku yg tak reti nak pakai??

Eda said...

ko pakai ape pun tetep jelita mek..tudung free pun tetep jelita.. tudung ekin ke namanya??aku dah la tak sker ekin..sory ye yies..kah~

Grow2g3th3r said...

AI... memang cantik lah ai pakai tudung tu.... sekali pandang macam IKIN,... dua kali pandang, baru macam ai...apa2pun, yg nyata dan jelas,...lagi lawa AI dari IKIN... hahahah...itu kenyataan yang tak boleh disangkal lagi...tak gitu?

Rafizah Nordin said...

ish2x cun le besan...mmg sesueiiiiii!!!rm10 dah murah la tu.awat hang tak borong sakan???

Nur Syafawati said...

kakai...sesuai sgt ko pakai tudung tu...kena je ngna muke ko yg ala2 botox tu..kahhhhh...ape2 pun..ko tetap ayu..x yah la nak pakai tudung ikin tu..krg mawi berkenan krg...ahaksss...

~~ciklinn~~ said...

kak ai cantikk apa tudung tu..heheheh pehtu tuan nyer pun cantikk(ko idola ku kak)

iyerlah mahal nak $#@! tudung ikin tu... huhhuhu kat WMC kan jual sampai 120 hengget huhuhuhuhu

akak beli kat ner tu? hehheeh linn pun duk demam nak pakai tudung ala2 ginilah kononnn....

kak ina kl said...

senangkan pakai tudung macam ni..kalau akak pakai..lagi nampak tembam...tulah sebabnya malas nak pakai....lagi pun sejak tak kerja ni..gunakan aje tudung bawal yang tak habis di pakai lagi tu..nanti rugi pulak..nanti reput pulak tudung bawal tu...

kasihatie said...

kak ai ok lah pakai tudung camtue.muka atie tak sesuai.biler atie pakai muka jadi bulat giler cam doraemon.heheheh

Zanna_MamaBatrice said...

cun seh...tudung cun org pun cun
betul ler tu...yg ori tu mahal yg amat....tp maybe material dia baik kot...
ala yg RM10 pun kalu si pemakai manis, jadi cun gark...si ikin tu pun belum tentu beli yg mahal2 tu ..he he he

zana pun baru jer beli satu tp jenis yg selendang tu....dia nyer awning cam yg kak ai punya tu...kaler ijo

ai said...

SUE susu masam,
aku ingat orgnye lagi cantek dari tudung...apakah????

ILA debab,
gilo jauh beza muka aku ngan ekin tu. jauh cantek aku lagi dari dia! apakah???? kah kah kah

YIES apom,
aku rasa boleh je kau pakai yies..try jelah dulu..

TINK tonk,
aku ni pp tembam gak wei..pakai je! aku beli kt pasar malam bawah umah aku.

SUELY chumel lotey,
wei, aku rasa bentuk muka kau la paling chumel pakai tudung camni. pp kau x tembam cam pp aku. tp dah kalau kau simpan je dlm lemari tu, baik kau bagi je kat aku! huh!

IEDA meoww,
mmg ieda! mahal nk mampos..baik aku beli baju.

EJ vougi vougi,
la..mmg le kau rasa lain mcm. sbb tak biasa pakai tudung. kau suh le sesapa pakaikan..musti cun sey!

EDA memek,
BETOL BAGAI DIKATA!!!! aku mmg cun!! muahahahahahaha..gilo!

GROW yg bukan GRO,
ye...GITU GITU!

PIZA besen,
mmg aku tunggu gaji ni besen oiii..aku nk borong! ngan kakak jual tudung tu aku angkut!

SYAPAk,
benar kata2mu itu wahai syapak..melutut si ekin mintak aku pulangkan laki dia!!! apakah??

CIKLINN budak skolah,
aku beli kat psr malam..la, org cam aku pon kau nk buat idola? gilo! nas pon sama..beridolakan aku..tp aku suka je..hihi..mmg simple je kan linn? sarung je!

KAK INA KL, paris
mmg betul kak..senang je nk pakai. Takpe, akak pakai dulu bawal tu. kang busuk lak dia..sian bawal!

ATIE cute,
ala..perasaan kau je tu atie. try le pakai bg org tengok..ok je.

ZANA yg manis,
mmg kalau org cun pakai, jadik cun! muahahahahaha...GILO lagik!
yg tu pon akak ade gak zana. aku beli selai. black+white punye. nampak class kan? aku beli RM12.90 jek yg ade selendang tu..

shima zahar said...

kak... murah nya ko beli tudung tu.. orang meroyan gak nak beli.. sekali tanya rege.. RM 45.00 hinggit.. terus orang kansel niat hati ku itew.. tapi nnt ader rezeki nak beli gak... cantik....

ai said...

SHIMA gegarrrr,
aku beli yg tipu punye. kat psr mlm je shima oiii..nk beli yg ori, mahal sgt! aku x mampu.

klik klik (^_^)