26.12.08

::DAH SELESAI::

IENA..anak kau dah kekenyangan!! Sedap katanya. Muahahahahahaha..

Lauk harini adalah sangat simple. Sup daging utk bebudak, asam pedas xpress (hasil rembatan sup daging anak yg aku olah menjadi asam pedas) & ikan talapia goreng. Skang ni bb & ely dah terkangkang tido kekenyangan. Yg lelain, tgh semangat sengkang mata yg dah lebam utk terus bermain. uh! sanggup kowang ye..main punye pasal!

Asam Pedas Xpress


Sup Daging yg superb lembut (belen daging korban aritu)


ikan talapia goreng..nyum nyum


erk...!! sowi ye iena. spek mata anak kau dh dipatahkan dak ely.
nanti aku ganti lain (harap harga tak lebih dari $10!) :P

kelmarin aku dah siap pasang cadar yg iena kasi tu..
~oh..nampak cam eskem nestle 3 perisa tu je! slluurrpppp

17 comments:

Anonymous. said...

Fuhhh cantiknya warna!! Color2 favorite den tu!!!

nasz said...

aku paling suke tgk katil tu kak ai... wah, mcm best je tgk katil dgn cadar baru tu...

Tink said...

wah aku sukak ikan talapia goreng!!!!!!! sedap nye!!!

ai said...

Cik Ano,
mmg cantek.rasa nak aku jilat je katil tu!

NA$,
a'ah..aku pon rasa best gak :)

TINK tonk,
aku baru je lepas ratah ikan tu..adoi, sedap! dah lama tak makan.

Ibu Mifzal Arsyad said...

kak ai..aku x reti masak asam pedas..meh ajar aku...

shima zahar said...

sedap..sedap..sedap..sedap..sedap..
tapi tak pernah makan lagi daging asam pedas nie.. selalu makan ikan atau ayam asam pedas...

apa lagi kak... jangan kedekut ilmu... tuliskan resepinyaaa... JANGAN MARAH haaaaa....

Ilham Hafiy said...

chantek cadar selera lah nk tido hari2 mau mihahaha...
kak ai org melaka masak asam pedas sure sedap erk...ajar aku masak tetel asam pedas kak...nk menuntut dengan ko nie...

green apple said...

daging leh masak asam pedas ek?? tak tau pulak aku, selama ni aku pakai ikan je.

buleh teraiiiiii.

elly said...

menyelerekan asm pedas ko kak..
amboi cntiknye katil pengantin lama nie... hehehe...

Eda said...

jgn tinggalkan air $$$ kat cadar baru taw...kahhhhhh

ai said...

AINEY molat,
nnt mlm kang aku ajar masak asam pedas. senang je..

SHIMA gegar,
isk! ayam asam pedas?? aku tak penah makan lak..

IBU si Ilham,
nnt aku tepek resipi asam podas yo? sonang yo..

EPAL yg tak bape nk ijo,
apa lak taklehnye? kalau ikan kan mcm cair skit, daging biasa pekat. sedap woo...try la wei.

SUELLY chume lotey,
mmg menyelerakan pon... :P

noreen-bulan said...

mesti syok tido mlm nie...
hehehehehe....

asam pedas tue nmpk sedap..

ai said...

REEN bulan,
syok wooooo!

ai said...

EDA memek,
alahh..kalau tertinggal pon, leh basuh la wei. itu bisa diberes!

saveme_zero said...

wahh...cadar baru tu..ko leh ronggeng smpi lebam kak ai..wakakakak

emellia said...

ko nampak cadar pun dah macam ais krim belum lagi ko nampak laki ko baring atas cadar tu dengan ais krim nye kali... larikssss

ai said...

SUE si susu masam,
YA! itu cadar sudah hilang dara ye..lebam dah aku ronggeng kt atas tu! ;p

AMY biskut, kejap ade kejap ilang,
huiii.kalau eskem laki aku, baring kt memana pon meroyan aku!

klik klik (^_^)