5.12.08

::OPERASI BERMULA::

OPERASI AKU MEGEMAS PON BERMULA!!!!!


Giler banyak baju2 kt lemari anak2 aku. Baju kurung pon berlambak! So, aku ingat nk pilih2 bawak balik kelantan. Baik bagi kt org daripada tak berpakai. Yg rajin pakai baju kurung along + angah je. BB + Adek mana suka nk pakai. RIMAS dowang. Baju2 ni pon banyak yg org bagi gak kat aku. Sume cantek2 lagi. Kt kg laki aku tu mmg bebudak pakai baju kurung. Elok la bagi kt dowang je. Ni bawah katil ade lagi sebekas baju kurung! adoiiiii..pening pala aku. Nak pilih tinggalkan skit utk angah + along..

haih..nape lah aku taip ni bergaris lak!!! bongok tul la!



berlambak! bawah katil ade lagik...huhuhu

adoiii..pening!!

nak kene susun lak balik

lemari BB dah settled
sesambil tu HARUS borak!! kahhhhh

7 comments:

elly said...

bekemas nak blik kg eh... samo la, aku pon mlm nie nak bekemas balik raya umah mertua huhuhu...

ieda said...

byknyer bj2 anak kak ai..kalo ida ni bab nak melipat ler paling malas..nk balik umah mil yg dekat pun berjam2 ku kemas bj..hehe

Rafizah Nordin said...

aku pun belum bkemas baju lagi besan.petang ni aku nak g tgk mak aku masuk spital balik.tp dok cuma nak pantau kesihatan mak aku lepas insulin,bkn apa2.pehtu tido umah akak aku kat sepang.esok pepagi nak g pahang tgk fil kat umah bil.huhuhu...tp raye nnt nak raye ngan mak aku.itupun klu aku tak tsangkut kat genting la...ahakz!

nasz said...

amboi, dah sibuk berkemas nak balik kg... aku tak lalu nak berjalan jauh. raya kat sini je la

ai said...

SUELY,
Aku kemas lemari baju anak2 aku. Pastu baru aku kemas baju utk blk kg. Payah tul sbb balik je dari kg tu esoknye nk gi langkawi lak. pening nk kemas!

IEDA,
Sama la ngan aku ieda oiii! paling menci lipat kain. Pastu berjam2 le aku nk estimate baju nk bawak balik kg..huhuhu

FIZA BESEN,
punye lah kehulu kehilir crite kau ni, akhirnye ke genting pulak! kahhhhh..aku rasa mmg tempat tu pon yg kau nk tuju kan besen???

NAS,
takpelah nas..kau raya jelah kat sini. Aku usaha gak balik kantan ni. Aku nk godam lombu sampai lobam! kahhhhhhhh

Nur Syafawati said...

makkk oiiiii
byknyer bajuuu
sedekah la skit
kat anak dara aku
whakakakak

ZiE said...

Byk nya baju anak anak kak ai ni..rajin btol kak ai susun baju2 anak2 dara tu.. tu belom baju mak dia lagi la byk kot

klik klik (^_^)