30.1.09

::ABG USIN BLANJE::

Rezeki Jangan Ditolak!!!! Syukur, dapat makan pree kitarog balik dari Pengkalan Balak tu. Aku dapat call dari abang aku yg sulong, Abg Usin ckp dia dh tunggu kat restoren. Kalau kowang nk tau, Abg Usin ni ialah abang sulong aku yg berlainan mak. Kan aku penah kabokan, aku ade 2 org mak. Aku ade 3 orang kakak + sorang lagi adik lelaki kat 'site' sana. 'Site' aku lak ade 6 org. So, sume adik badik aku ade 11 org. Abah aku skang ni mmg mak aku yg jaga sbb 'mak sana' pon dah tak bape sihat. Mak aku yg tua tu mmg tinggal ngan Abg Usin ni. Kat Melaka gak, Taman Cheng Perdana.


yg baju biru dahi luas tu lah abg usin..tgh2 tu abah kami :)



tekangkang anak aku makan!! siap duk atas meja. dia sorang je kongker meja tu!
mmg diva tul la bambam aku ni!! huh!
see????

mcm biasa la, laki aku tukang monitor bebudak.
rajin sungguh la..laki sapa la tu??

MAK + MAK
hihihi..mmg dedua pon aku panggil mak..

My Happy Family :)


6 comments:

MUMMY ILA said...

anak sapa la tu?? buruk lantak gak cam mak dia gak!! wakakakaka

~~ciklinn~~ said...

akak geram kau tgokk bambam ko tu kak oii... rasa nak ku geget2 kaki dier tu..

saveme_zero said...

kak ai....jeles aku tgk ko .ramai tol famili ko kan. sonok jer klu kumpul-kumpul ni

Emy Omar said...

Rasa nak cubit2 je pipi bambam akak tu la..ikut perangai sapa la tu ye kak?? Keluarga bahagia tu kak Aii

Eda said...

makan lagi...tapi nasib ko keding...

Rafizah Nordin said...

ya rabbi menantu aku...terjegil mate mierza tgk ely bambam buruk lantak
wakaka!!!!

klik klik (^_^)