30.1.09

::AINNUR FAWZA + AMIRUL AIMAN::

Ni ler anak2 buah aku yg baby. Ade lagi sorang yg baru 'kuar' tp tak balik Melaka aritu. Anak Abg Long aku. Nama baby girl tu pon aku tak tau. Kiranya tahun lepas mak aku dpt 3 org cucu! keh keh..amik kau! Semua ni nnt sebaya la kan? bestnye...Yelah, aku kan dh takleh nk banak. Aku ni suka bau baby. Sib bek la ade baby2 ni. Leh gak aku cium bau acem dowang..

Yg gegel ni nama dia Ainnur Fawza. Mmg anak2 aku & adik aku sume ade 'Ainnur' kt depan. Trademark le konon. Fawza ni anak ke-2 adik aku, Iena. Chumel giler kau! Cam anak patong. Maybe sbb anak mata itam dia penuh. Tu yg nambahkan chumel dia tu. Geram aku!!! rasa nk penyek2 je dia! (mampos aku kene parang ngan si iena ni kang!)

Yg boboy ni lak nama dia Amirul Aiman. Anak adik lelaki aku, Sam. Aiman ni putih melepak ikut ibu dia. Amirul Aiman ni kira history gak la..sbb nama tu acctually aku simpan utk anak lelaki aku. Tp, dah takde rezeki aku utk dpt anak lagi..so,aku bagi nama tu kat adik aku yg kebetulan dpt anak lelaki. Dan, secara tak rasminya..Amirul Aiman itu adalah anak lelaki tunggal aku. muahahahahahahaha...Aiman sayang mama kan????


mama yg hebat!!
bagi makan 2 org sekali gus!!

The Babies

forum gosip menggosip di bilik tido


***AINNUR FAWZA***

Ibu + Fawza

***AMIRUL AIMAN***


6 comments:

Tinie said...

Fazwa macam muka bambam kan??
kalau ko cakap anak ko pun aku percaya tau..
chumell chumell

KasiH said...

Baby Fawza...betol2 mcm muka ely...hehehe...ada irass...

helena's said...

comil gile!

MUMMY ILA said...

comeylaa....
geram aku nengok

elly said...

+ lagi 2 kire anak ko 6 la ye kak... hehehe...

emellia said...

best nye ada baby boy.. comel2 je kan

klik klik (^_^)