29.1.09

::MEMACAM RAGAM::

Sian dia..rindu kat maknya, Putih yg baru je mati minggu lepas..
Ila Debab, baru je aku ckp2 kalau kucing mak aku mati, mau meroyan org tua tu kan??
mmg betol terjadi beb! Kucing mak aku, Putih..mati minggu lepas..
Menangis mak aku masa bgtau kitaorg adik badik dlm tepon..huhuhu




membuta kat bilik blakang

AJ yg sememeh ngan ingus..eeeeeeeeyek!

terokkan muka aku?? pucat je skang..mmg aku dapat rasa yg badan aku ni makin lemah la..
huhuhu

Along + Mama

Cik Temah @ CTmenjalankan tugas sebagai blogger!

CAK!!


Abah tgh relax..

Laki aku tgh mandikan TUKUN aku..keh keh

Hantu Lelayang, Sam


Dapor Biah yg tengah berkubang, balik dari paso..
tu Tuan Besar tgh baca paper..hep! jgn kaco..kang dia telan kau kang!

10 comments:

MUMMY ILA said...

sian putih :(
AKU baru je ahad lepas p ziarah kubur boboy. terbayang2 aku jasad boboy masa turunke tanah. cam dia tido.. bersih je bulu.. baring pun cam tido.. :(uwaaaaaaaaaaaaaaaa

sunyi umah aku tanpa boboy :(

Emy Omar said...

Siannye pet cat kak Aii mati ye..cari la yang lain..Patah tumbuh,hilang berganti kak..kah!!Kah!!

nasz said...

hehe, seronok ye balik kg coti2 kak ai. aku rasa jeles lak ngn ko, aku tak de balik kg. mak aku kat sini. wakakaka

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

aduh, sedapnyer dua banak tu duk tido, asyik nyer duk nengok

mummy teha said...

siannye mak dia mati ehh..eee..ni le bab plg aku xsanggup tgk...dulu teha pon de bele kucin..tp cam dh serik,bile mati rs siann sgt,sedey benor rsnye..huhuuhu..
k.ai!!
lawo konye background,ajole aku!!
hehehehe!!
kemain gambo ats tu,ngn spek besornye!!vogue gitu...hehehe

Hulubalang Derhaka said...

Kucing memiliki kebolehan menyimpan memori lebih panjang dari seekor gajah ataupun orang utan..!!

Gua pernah duduk mencangkung depan kucing gua yang tinggal nyawa-nyawa ikan masa bujang dulu.. Tau apa jadi?..

Kucing yang gua panggil 'Black' tu mengiau pendek kat salah satu anak dia.. Tiba-tiba anak kucing tu datang dan duduk membelakangi 'Black'.. Seolah-olah tak mengizinkan gua tengok nafas terakhir bapanya..!!

Gua terkejut masa tu.. Ada banyak perilaku haiwan yang kita sukar nak jangka.. Sempat jugak laa gua ucap selamat jalan kat 'Black' tu.. Cam lembut pulak gua ni kan?.. Tapi gua memang sayang kucing tu.. Kucing gangster gua panggil dia..!! Kehkehkeh..

Mya said...

orang kata tak boleh amik gambar kucing ek? nanti kucing mati. tul ke eh?

iza iziana hasan said...

sian putih.....sian sgt2...

elle said...

sedih...nanti nak sayang kat mei i lah kat rumah...kesian dia dok kena kurung dlm sangkaq dia lagi kan....

ratap sendu said...

mari renungkan dan tenungkan..

http://al-ahkam.net/home/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=44444

http://al-ahkam.net/home/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=87655

klik klik (^_^)