20.1.09

::SICK::




HARI INI SAYA MC . SUHU BADAN SAYA 38.5.
KESIAN SAYA. BADAN SAYA AMAT SAKIT. KEPALA SAYA SANGAT PENING.
DOAKAN SAYA CEPAT SEMBUH. SEKIAN, TERIMA KASIH.


~BADAN SAHAJA YG TENAT. MULUT MASIH SIHAT.

21 comments:

Rafizah Nordin said...

sian ko besan...makan obat ye besan...SEMOGA KAU CEPAT SEMBUH...

helena's said...

ala..demam pulak..sian,,heal soon ya kak ai..

Tinie said...

demam ker..keciannye..
ko makn banyk sangat nasi ayam tu..hehehe
jangan lupa makan ubat tau spaya cepat sembuh, cepat siap kj aku srh tu..hehehehehe

KasiH said...

demam ke...alahai...moga2 cepat sembuh...aku ni pn baru je nak baik...musim org sakit laa skrg ni...n jgn mkn limau byk2 sgt ye...over vit C lak nnt...

~~ciklinn~~ said...

lor ciannyer... moga cepat sembuh

shimazahar said...

alahai.... moga cepat sembuh.. orait...

noreen-bulan said...

Semoga cepat sembuh yer akk..
kalo berminat ngan ubat tue..
leh call reen..
tak minat beli minat,minat mendgr pun tak per...
saya bukan along,cuma nak tolong...

D.O.U.B.L.E...S said...

ala siannye..kakak aku nie..mkn ubat, bebanyak rehat ...semuga cepat sembuh..

fahmi latiff said...

demam....

tak pe.... nak besar la tu..:)
makan ubat byk2 sihat la ..:)

ok akak ai... banyak kan rehat...
jumpa lagi... ;)

Dy said...

Semoga cepat sembuh....terlebih makan limau ker nih??

Dy said...

Semoga cepat sembuh....terlebih makan limau ker nih??

Nur Syafawati said...

kak ai..patut x kelihatan ko ari ni..sakit yerk...dok umah elok2 yerk..makan ubat doc tu..jgn miss!!aku doakan ko sihat seperti sedia kala yerk..aminnn..

Zanna_MamaBatrice said...

ko dah berjangkitan dari aku kak...huuuwaaarrrrgghhhhh ....muahuamuaah.....

semoga cepat sembuh kak ai yerk...
ala biasa arr....badan jer yg tak larat.....mulut larat lagi kak erk...tu jari pun rasanyer ko larat lagi nak menaip tu kak....kalu zana, dah flat dah...he he he

Eda said...

mek demam lagi ker..syian ko mek..bykkan berhat n makan obat taw..dont cheat cheat..hehe..missss u muaaahhhcx..

ZiE said...

semoga cepat sembuh kak ai... mkn ubat ye

grow2g3th3r said...

Berehat dan jgn lupa makakn ubat ye

lieya_latif said...

ciannye kak.....jage diri yeak....rajin2 mkn obat!!!

nasz said...

sian nye kak ai, semoga cpt sembuh...

maswani said...

ai..
awak pun demam jugak ye..semlm elok je tlg doakan saya..
So, hr ni my turn lak..Semoga awak cepat sembuh..
Take care..

Emy Omar said...

Jangan lupa makan ubat...demam banyak sangat makan limau ker??

elle said...

Demam yer mama ai..kena pi joging bagi peluh keluar......

klik klik (^_^)