22.1.09

::SAKIT MATO::

MUKA SENGAL
2-2 mata dah berjangkit! huhuhu...ngan sakit tekak yg amat!!
cam ade pisau kt dlm tekak aku ni. mata lak gatal2 pedih. nak garu sakit lak. adohaiiiiiii


~Kir, saje aku tempek gambar ni. Nk bagi kat kowang skali. kahhhhhhhhhh..
wei, takde mana makin baiknye! lagi terok adelah! huh!

13 comments:

MUMMY ILA said...

BONTOT BERUK LEBIH LAWO DARI MATA KO KAK AI!! FUH...FUH...FUH....
kahhhhhhh...jangan mareee!

nabilah_2908 said...

hmm...mkin truk nmpknyer..
xg clinic ke?

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

adehhh...lawak ler Mummy Ila ni..

Kak Ai,
Cun jugak ekk mata cm tuh...
lalallalalaaariikkkkkksssss........

nasz said...

alamak, jangan tengok!!!

Tinie said...

adik ipar aku lagi teruk mata dia wei..
ada nanah
takut aku
opismate sil aku dah masuk spital dah sbb pnyakit mata ada nanah tu, now sil aku pun dh mc 2 hr..
berjangkit tu

helena's said...

ni kalo tgk gambo mate ni buleh berjangkit tak??kehkehkeh

Eda said...

adoaaaaii sgt sadis mamek..eh klau aku tatap mata ko kat screen laptop ni leh jangkit taks..hehe..

Rafizah Nordin said...

ish sakit montot! tokleh tgk lelame.nnt jangkit...

ai said...

ILA,
la..lawa lagi bontot berok ke?? ;P

NABILAH,
tgh hari kang nk br nk gi klinik..

FIEZA,
si debab tu mmg camtu fieza oiii..!

NAS,
ala nas....meh la tengokkkkkk ;P

TINIE,
mak eeiii..sampai bernanah???!! e..ngeri!

HELENA,
woi..mana ade leh jangkit! kalau kau sentuh je baru boleh berjangkit. keh keh..

EDA MEMEK,
try la mek.. ;P

FIZA,
mak aku panggil 'sakit pantat' !! kahhhhhhhhh...

sayang mama papa said...

ala cian nya ko ai...jgn berjangkit kat anak ko ely dah ye...

Nur Syafawati said...

KAKAI..AKU TGK MATE KO..MATE AKU YG GATAL2..HOW COME???ADEH..DAH2..X MOH TGK..FUH..FUH...AKU DOAKAN KO CEPAT LA SEMBUH..AMINN

P/S : MORAL OF THE STORY...JGN SUKE INTAI LAKI BILE LAKI TGH MANDI!!ADE PAHAM?????NILA PADAH NYER..WHAKKAKAK

ai said...

FARHANAZ,
Kalau kau nk tau..aku ni terjangkit dari si Ely tu la. Dia sebnarnye 'pembawa' virus! keh keh...tp dia kene tak seteruk aku..

SYAPA,
wei...mana ade aku intai!!! (aku skodeng jerk!) ;P

Anonymous said...

kak...soal tudung ne bukan hipokrit tapi soal hukum agama ...buka tudung pakai tudung seolah mempermainkan hukum agama..ingat la kak Allah tu maha agung..kalo dia nak bagi balasan sekejap jer..hidup pon x berkat kalo soal agama di permainkan cm tu..takkan anak2 akak pon nk dididik cm tu..saya terpanggil atas dasar saudara seagama..bukan soal nak mengkritik..kecantikan akak biarla suami akak jer menikmatinya...

klik klik (^_^)