30.1.09

::PENGKALAN BALAK::

Saje jenjalan lepak waktu petang kat Pengkalan Balak ni. Lagi pon, leh bawak abah aku amik angin luar. Almaklumla, dia skang ni jarang dapat kuar dari umah. Dah tak larat nk jalan. Ramai tul org kt sana.. yelahkan, time coti. Oh ye, ramai yg tanya mak aku duk mana. Umah mak aku kat Taman Kelemak Perdana, Alor Gajah. Dari umah mak aku ke Pengkalan Balak ni pon tak le jauh sgt. Dlm 30 mnt je..

CT + AJ + AI + ARUL + IENA + PEZAL



ABAH + MAK ku cuyunk!!




THE TWIN - AJ + ARUL

IENA's

Laki aku tukang monitor bebudak men pasir..

sedap wei ABC $1.20 ni!!!


Pehal lak pompuan ni???!!

Peliknye kau sengeh camtu Arul!! keh keh..
yg kat blakang kau tu toksah criter la..ngangaaaaaaa je keje dia!



wakakakaka..syian Aiman!! member dh standby nganga, ibu nye yg ngap!!

ntah apa yg dia pikir ntah!!
wei, kau ingat lelayang kau kt umah tu ke??

Tekangkang anak kau Na!! Gigih sungguh!!


Hasil binaan tunnel Along..

3 comments:

Tink said...

hengkau org melake!!!!!!
cm ne aku tak pasan ni????!!!!
heheh...
tak sangke tol.
sepupu aku dok kat tmn seri kelemak.
selalu gak aku merewang kat sane..
kensalam le kat mak abah ko eh.. he

saveme_zero said...

ko buat aku panas la kak aii..cissssssss

aTan and JuLies @ aYu said...

wakakakak... kat ngn lkg aku gakss...!! itule tempat yg slalu pi dating... hehehe...

klik klik (^_^)