15.1.09

::MANJA::

Nama saya Manja. Saya tinggal di Perlis. Saya bekerja di Underwater World, Langkawi. Pada suatu hari, saya ditugaskan untuk mengedik bersama seorang pelanggan. Saya rasa gembira apabila melihat yg pelanggan saya itu adalah seorang perempuan yg jelitas. Saya sangkakan boleh la saya meleser2 dibadannya yg agak montok itu dengan taktik kegatalan yg ada pasa diri saya ini. OOOohhhh!! Alangkah terkejutnye saya apabila mendapati wanita jelitas yg saya sangkakan akan menjerit-jerit manja, adalah sebenarnya seorang wanita yang kurang stabil kewarasannya! Saya sangkakan dia adalah mangsa saya. Rupa-rupanya sangkaan saya meleset!. Saya pula yg menjadi mangsanya! ohhhhhhhhhh..tidak!





saya di cabul! tolonggg...
pompuan sewel!


24 comments:

helena's said...

eeii tak geli ke kak ai..sy langsung tak berani nak pegang,,takutnyeeee

Rafizah Nordin said...

woiiiiiiiiiii aku lak yg ngeliat geli kat sini, mak oiiiiiiiiii!!!!!!

SyaNa said...

weyyy..geliss aku..
u rock bebehhhh

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

eeee....geli ler...
ni baru tgk je..
klu pegang tak tau ler camane

fahmi said...

berani nyer....:O

Tak geli ke akak ai....
isk..... no.. no... fahmi geli ngan ular sawa tu.....:(

akak sorang2 je lah...:)

ai said...

HELENA si ayam dara,
hihi..yg halus2 kecik tu aku geli. Tp yg saiz camni takpe lak. ;P alah..kan ular ni dah terlatih. Tuan dia pon ade kat aku, monitor..

FIZA besen,
meh la join aku besen..keh keh

SYANA yg byk henbeg,
yeah..me rock!! ;P

FIEZA si ibu azwar,
biasa je fieza..laki aku yg geli geliman! kahhhhhhhhh..

FAHMI kembo norman kru,
keh keh...abang kau pon duk jauh. dia geli kot..keh keh..

lieya_latif said...

sengal la ko kak...gelak sakan aku bace entry ko ni....mule2 tu bikin suspen jek......hi hi hi

kak ...aku geli tgk ko....eh silap...aku geli tgk ko pengang ular....beraninye ko kak, siap buat posing comolot lagi.....kalo aku sure 3 meter aku dok jauh dari ular tu....eiiiiiii geli2

ai said...

LIEYA chumel cam anak dara,
wakakakakaka..
sampai ati kau ckp geli tengok aku! ;P

TuYa : said...

eiiiiiiiiiii....berdiri sume bulu2 aku kak ai..geli..anda sungguh luar biasa!!!hahahhahaha..

noreen-bulan said...

daku geli ular...

ai said...

TUYA tui,
ya tuya, aku tau aku luar biasa sengalnye! kahhhhhh

REEN bulan,
ala reen, kalau takde tuan dia, takde de aku brani nk pegang! ;P

Tinie said...

org bagi aku 500 pun aku xmo pegang Manja ko tu..takut wei

eiiii
sekali dia ngap, kau ngip..
wakakakak

Bibu said...

Tinie! kalo 500 upah..ko xmo isk2
Ai...aku tak geli tgk...tapi pegang geli hehehehe

ai said...

TINIE tiut,
apa???? kau takmo 500?? isk rogi wo!

BIBU yg pandai masak,
keh keh..kau nk je kan bibu? tp mana aci tengok je. ;P ala..tuan manja tu ade kt aku le. nk takut apa..

kasihatie said...

kalau atie dah angkat bendera putih awal2.atie x bleh menatang2 yg menjalar nie.geli wei..

~~ciklinn~~ said...

perghhhhhhhhh kak aii..giler ko pegang ular tu... kalu linn mau meroyan kat situ... adehh

adoi kelakar kak... aku tergolek2 glak nie.... kesian ulor tu... mesti frust habis dier..

rOhock said...

jom g tabligh nak tak...hahahahaha

Grow2g3th3r said...

wah..wah.wah.. beraninyer ko ek.............

sHwEeT ByAtcH said...

Gilo la!! main tenung-tenung lg..

hari tu pegang pon dh rs slimy... goli...

ai said...

ATIE yg br pecah dara,
bendera putih je ke?? bendera kaler len takmo? aku tau..ada 1 jenis ular je yg kau x geli kan?? muahahahahaha ;P

CIKLINN budak skolah,
kahhhhhhhhhh..mmg dia frust!!

ROHOCK hock,
moh kite!!!

DLA gro,
ade tuan dia aku brani le.. ;P

DYLA sweet,
pukan takat tenung..siap comolot skali! gilo! eh..sendiri ckp gilo lak :P

ZiE said...

gelinya... tengok pun tak teringin. ni dah tertengok namanya ni. hahahahhahahaha

ai said...

ZIE ladybird,
keh keh..dah ternampak dah pon!! ;P

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

berdiri bulu roma akak nengok ular tu. eiiii geli nyer

ai said...

KAK ROSE giler cantek,
keh keh..sib bek bulu roma je yg berdiri! ;P

klik klik (^_^)