22.1.09

::AKIT..AKIT...::

Ely yg ala-ala tenat.keh keh...camni le dia skang. cam payah sgt nk berjalan. tu yg aku heran smalam masa dia namak 'Ayah' dia tu leh lak berlari!! kahhhhhhhhhhhhh....skang ni pon berdokong je..huhuhu



10 comments:

D.O.U.B.L.E...S said...

chumelnya dia..cian ely sakit yek....manja sgt...

helena's said...

alololo..cumil gile,,cebik je dia,hehe rase nak ciom!

Nur Syafawati said...

kak ai..ely chumel gile!!!!!siap wat muke sedih lagi tu!!!nak bgtau kaki sakit..mcm berlakon pun ade aku tgk..kahhhhhhhh....comey ler kamo elly!!!mcm mama kamo..uhuk..uhuk..mama jgn pasan lebih2 yer..(mmg ko comey pun!!)kahhh..WEH..DAH AMEK AWARD KAT BLOG DEN LUM??JGN LUPE JALANKAN TANGGUNG JAWAB YERK...

Rafizah Nordin said...

alalaaa syian menantu aku.jalan pun dah mcm org tua sakit lutut, heee tak pe cayang...cepat beso ye.
cayang menantu mama!!!!

ai said...

CT,
mmg manja giler! melekatttt je ngan aku ni!

HELENA,
meh le cni ciom ely.. ;P

SYA,
anak ngan mama mmg sama chumel + sama pandai blakon! kahhhhhhhhh
award tu nnt aku amik..nk jwb tag tu tunggu taun depan la..kahhhhhhh

FIZA,
kahhhhhhh..cam ong tua. keh keh..
~ely pon cayanggg ngan mek mentua! ;P

MUMMY ILA said...

anak bongsu gitu la die..cebik jeee...sian dia....:(

aun-t doakan ely cepat sembuh,,

jiejah d'blogger said...

ahahahahaha kiut sgt ,
bebi gurl mmg gini gayanya kot..

nasz said...

shian nye ely.. kembang kempis idung dia nak tunjuk muka sakit kat mama dia...

ai said...

ILA,
mmg dia manja + garang giler! cam tau2 je dia paling last! ;P

JIEJAH,
mmg camni le jiejah ooiii..benyeh! mengada2 lebih.. ;P

NAS,
kembang kempis lobang idung dia tu betol2 nurun dari aku! kahhhhhhh

fahmi latiff said...

heheheh... :)

klik klik (^_^)