19.1.09

::TAKDE TAJOK::

masa tunggu laki aku kt dlm kete..

limau raya cina yg pertama utk tahun ni.

laki bini sengal

19 comments:

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tak sengal pun dik, nampak romantik giler walaupun anak dah empat

Eda said...

sengal arr ko..aku sukeee..

nasz said...

WAKAKAKA...

nasz said...

WAKAKAKA...

shimazahar said...

hai QSCP bagi limau satu ajer ker... hahahahhahaaa.a....

saveme_zero said...

ko mmg sengal! wakakakakak

ZiE said...

hahah sengal2 pun tetap romantik... hehehe

Tinie said...

siang2 pun ko nk bromen ker?
ni yang buat aku xsabar tunggu malam nak tido nie..wkakakakakak

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

a'ah le kak
manade sengal...
romantik u...
i jeles tau..
huhu

elly said...

sengal pon sengal la janji ko bahagia kak... ekekeke...

ai said...

KAK ROSE giler cantik,
camtu pon nampak lomantik ke kak???!! mak aii, kalau kau tgk aku lomantik laki bini mau kau muntah ijau! wakakakaka..tp anak2 aku sume dh lali ngan aku laki bini. :P

EDA memek,
aku mmg sengal! ;P

NA$,
wakakakakakaka! ;P

SHIMA bini zahar,
QSCP langsung x berlimau!!! tu aku dpt pon dari kawan laki aku. :P

SUE ibu kutu,
mmg aku sengal!!! ;P

ZIE ladybird,
sengal + romantik = setik ;P

TINIE tiut,
la..kau x penah romen siang ke wei? try le..best! hangat! ;P

FIEZA ibunya azwar,
kau jeles??? aku lagiiiiiii jeles! apakahhhhhhhh... ;P

SUELY chumel lotey,
mmg aku bahgia...alhamdullilahhhh ;P

Rafizah Nordin said...

tang ko herotkan bibio tu je sengal,yg lelain tu... i like...
rase nak terkam laki aku jam2 ni gak
muahaha!!!

ai said...

FIZA besen,
bistu, kau nk aku buat muka stim ke? wakakakakka..

SYAFAZUL said...

makk oiiiiiiiiiii...aksi di katil!!!!ni gambo pagi tadi ke aper???lain mcm jerk!!!ape2 pun..kome mmg lomantika..i like!!

MUMMY ILA said...

erm.. lomantik..bahgia je hidop ko

Mama Herda said...

ko demam yerk?????!!!!!!!...hahahahah...suhu ko naik yerk??!!!!!...mulut ko je sihat yerk????!!!!..laki bini sengal yerkkkk...bukan sengal..itu gatallll...hahahaha...aku fahammmm....hahahaha..

ai said...

SYAPAk,
oooii..tu pukan katil, tu sopa! aksi kat katil bukan camtu. kang aku tunjuk pensan kau! ;P

ILA debab,
yo, den bahagio..bahagio tpi miskin kedano! ;P

HERDA kapkek,
ye....aku pon pahammmmmmmmmmmmm ;P

Zanna_MamaBatrice said...

tu bukan sengal kak
tu aksi2 pembuka tirai sebenarnyer...keh keh keh

aku suke arr nengok muka ko
aku rasa kalu ko dpn mata aku kak, tak berkelip ler biji mata aku nengok ko yg comel nie.....apa rahsia!

ai said...

ZANA mama batrice,
gilo kau zana! kalau kau tengok aku ngan bijik mata kau mau muntah darah! kahhhhhhhhhh...

klik klik (^_^)