29.1.09

::MAKANNNNNNNNNNN::

Cam biasa la, bila balik kampong..memacam la mak masak. Makaaannnnnnnnnnnnnnnnn je keje kami. oh ye, sardin cili api pon aku dapat makan. Melecet jubo beb!!! mmg kejung la sesapa yg x biasa makan mak aku masak. Mmg sume yg mak aku masak bikin berdesing tinga. tu yg terangkat tu!!!!

Aritu, Iena & CT pon ade gak menyumbangkan air tangan dowang. Tolong mak masak skali. Aku mmg tak larat langsung la nk nolong. Aku tolong tengok2 kan baby dowang je. hihihi..amik kesempatan le. Bila lagi nk bersenang lenang kan? ;P Aku lupa lak nk snap laksa yg cik CT masak aritu. Malatop kau! sedapppppp...

Mak cam biasa la, mmg memacam benda dia buat. Bubur kacang le, cekodok le, cucur udang le, jagung rebus le..ish! memacam le..! mmg takleh duk diam nk kasi kami2 yg sengal ni bedal apa yg dia masak. Aku sokaaaa...errmmm, kan best kalau aku duk ngan mak je...



arul sewel!!

menantu hantu

kerat mak..kerat!!

Ayam Goreng Cik Temah

Sop Sayur Iena Jongos









Telor Asin ni mak aku buat sendiri tau!!!! kagum wooo...sedap!!


Ayam Lemak Cili Api Terangkat Juboq





Sedang Kusyuk...

Kuah Laksa Cik Temah Debom!

11 comments:

Tinie said...

amboi..balik kampung jer makan besar..
asal makan besar jer, balik kampung???
apsal ko x ajak aku wei..windu nyer makanan kampung..asyik makan pizza jer muak gak..(wakakakaka)

chykeenzachary said...

sedapnye,,, lapo dh ha...

Eda said...

meriahnya koranggg....eeee bestkan kumpul family ..pekena lak masakan melayu..perghhhhhhh i like...aku ni jarang dpt merasa meriah2 cemni ngan famili..sob sob...

fahmi latiff said...

heheheh... makan besar...
seronoknyer... :)

MUMMY ILA said...

kak aiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! sukenye aku nengok!! nak dok umah mak ko gak la. Aku x penah merasa camni..sob sob sob. Asal aku balik umah mak aku je....asik AKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU je yg masak. Dari anak dara sampai la skrang. uwaaaaaaaaaaaaaaa...

Bila la mak aku nak jd mak ko ni. Sonok tol camni :(

Herda Johan said...

ya Allah..sedapnyeee..lapor terus aku..cilako ko k.ai..nti aku nk blik kg ko gak hahahahaha...mesto mak ekau suko dgn den..hahahaha..

shimazahar said...

weii.. kak pe kabor?.. tak baik lagi ek.. cian ko kan kak.. hope cepat sihat ek..

ko kan kak kalau buat entry bab makan memang buat orang terliur tau... nie yang buatkan diet aku musnah segalanya.... menyelerakan....

Nur Syafawati said...

SEDAP2 NYER LAUK PAUK OMAK KO TU KAK AIIIIIIIIIIIII...MELELEH2 AIR AKU NI HA..X TERTAMPUNG DAH...ADOIII...TAHAN JE NAPSU NI..PATUT LA KO SONOK KALAU BALIK MELAKA YE KAK AI..X DI NAFIKAN LAGI..HUHUH.

~~ciklinn~~ said...

adoiii tang modelll siput sedut tu yg paling mengancmm sekalikk linn tgokkk..... sedapnyer semua lauk2 tu..... mabelessss

Emy Omar said...

Wah..dapat la lepas rindu makan macam2 ye kak..kg akak kat mana eh??

saveme_zero said...

syoknya blk kg. aku suka klu kumpul ramai2 ni...syoknya time makan..hahaha

klik klik (^_^)