23.10.09

::APESAL YEK?::


APESAL aku rasa cam kejap je ari Jumaat yek? Rasa cam baru je aku blk melaka angkut barang Biah. Isk..tp cam best pulak. Rasa cepat skit sampai hari gaji. kui kui kui...YEA! Esok sabtu!! Bleh bongkang kt umah..lalalalalalala...





8 comments:

grow2g3th3r said...

ai:
pesal ko sibuk sangat ngan aktiviti2... tu yg ko tak terasa masa berjalan....

sis_nita said...

perhatian..

sok akak ko ni keje okehhh..

:P

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

baru semalam ofis a.mi gosip2 kat dalam Suwau....nape skg mase terlalu cepat....ade le sowang mamat ni,ala2 ustaz gak lorrr,berkate2 " TANDE2 KIAMAT NK DEKAT "
Wallahualam...........

ai said...

ACOCO!!!! KIAMAT KA??? NAUZUBILLAH..

Jiey Mien said...

Kak Ai kat cam artis sebuk jer..
masa berlalu pun tak sedar..

p/s - dunia akhir zaman kan ni.. cepat jer waktu berlalu

alamfanacinta said...

jgn kate akak sorang, saye pn rase jgk..cepat gler..tup2 dah senin, tup2 dh jumaat...

ieda said...

masa skrg ni kan cepat berlalu..itu yg akak rs cepat jer dah jumaat..lg satu kalo dah byk koje yg di buat mmg x rs lah ms yg berlalu

el said...

mn x cepat..
ko kat wat ape pun
sibuk ngan mak biah
sibuk ngan bizz
sibuk berblog
keje pun ala2 suam jer ko buat
tgk2 dah ari jumaat

selamat membongkang..kahhhhhh

klik klik (^_^)