12.10.09

::GI KENDURI PULOK::

BALIK dari hari kantin tu dpt le brehat kejap. Pehtu bersiap2 gi amik laki aku kat Bt Kep pulak. Dia dah bersiap dari sana. Yg kelakar tu, dah siap2 encem pakai baju melayu sempat lagi dia timbang tembikai. Ekekekeke..sesungguhnya kau adalah pekerja contoh! :P

Kowang tau la kan. Sabtu aritu jem giler maut punye! memana pon sama. Sib bek la kami sampai kat Kundang tu tak lewat sgt. Kalu tak, tak dpt jumpa ngan mak + adik badik aku yg lain le. Agak boring plak nnt. Kenduri ni utk cousin aku nk naik Haji tak lama lagi ni. Dia ni rumah asal kat Sentul tu je. Tp ada rezeki lebih, dia beli umah kat Kundang. Boleh tahan besar gak la umah dia kt sana. Murah rezeki dia. Cousin aku ni dah ada anak besau2. Lagi tua dari aku pon ada. Tp anak2 buah aku tu panggil aku nama je. Ada yg panggil kak intan, ada yg panggil kak ngah. Ada plak yg sebaya ngan aku. Dowang dah ada anak. Makanya aku ni dah ada cucu la. WHAT??!! wah wah wah..very the vouge nanny! ngeeeeeeeee...

Cik Temah yg dah sampai awal.
bagus hang na...siap tlg tuan rumah urus majlis.
menantu sapa la tu kan??? :P

Sulong + Bongsu

the cronic team

abg long + hurin
lepas makan, harus membongkang depan TV!

Si 3 dara sunti :P
me + ayong (cousin aku) + kak jila (sil)

"semoga semua selamat ye Ayong"

Abg long balik dulu..

laki aku yg sibok jaga si opet.

makan dengan selesa & jaya..
kat dlm khemah bleh, kat dalam umah pon bleh.
Makanan aku lupa nk snap.
Tp harus la sume malatops!
kenduri ni sampai ke malam...
murah rezeki Ayong. amin.

anak2 ayong.
hantar kami balik...
menyempat lagi kau ye aliff..

bubye ayonggggg...
Semoga dipermudahkan mengerjakan ibadah haji tu nnt.

Insyaallah...





3 comments:

Dj Epoi said...

Um!!!!!!
Moga dipermudahkan juga Ibadat haji ..

Dj Epoi

sis_nita said...

dah nak tiba musim haji ni kan..

urmmm..

nak sambut rayerr haji laks kita kan..

heheh..

rayerr sesajerr akak ni kan..

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

meriah nyer......huhuhu,nape a.mi takder pun???
Muge Ayong & abg long dipermudahkan segale2 nyer wat Haji nanti...Aminnnn

klik klik (^_^)