8.10.09

::CUTI KEEMASAN::


KEEMASAN KE, KECEMASAN? :P


YE kengkawan..esok aku amik coti kecemasan. Omputih panggil emergency leave. Sbb apa? huk huk...sebab Biah tak sihat. Sakit. Demam. Cirit Birit. Boleh tahan terok gak aku tgk tadi. Sib bek la dia ada spare sume ubat2. Kami ajak ke klinik dia takmo. Tp tadi AJ dtg jugak la amik dia. Mak nk tido kt umah dia plak. Aku & AJ cam x sedap ati nk tgglkan mak sengsorang kt umah tu. So, aku decided amik EL jelah esok. Lepas aku hantar anak + laki aku, aku trus berdesap desup gi sana teman dia. Bila aku tanye td, mmg dia nk berteman la. Nampak sgt dia sakit. Mengeranggggg kau! Ayoyo...sian sgt. Ikutkan ati aku ni nk je aku angkut g spital. Tp camne plak kan? Org tua ni bukannye bleh kita nk paksa2. Tp tadi dia ada ckp kalau esok tak elok gak sakit tu, dia nk gi klinik.

Kowang doakan mak aku sihat2 ye...

Makanya esok idak le berhapdet belog goblog aku ni. Ala skang ni bukannye berhapdet sgt pon belog aku ni. Ntah le...dah mcm kureng plak. Cam xde idea pon ada gak. Membizi pon ye gak. Eh...memacam la. hiks!
K kengkawan. Mintak kowang doakan yg terbaek utk mak aku ye. Sayang kowang sume. AILEBIU ALLS!!! muahhhhhhhhhhhh..



15 comments:

Marina Monroe said...

Moga ibu nyer cepat sembuh..Amin

Bed said...

sian mak ko kak...harap2 di recover cepat...kalau tak baik ko bwk ke klinik terus lah....

sis_nita said...

huhu!

alahai.. sian cik biah..

haaa.. ko jaga tu cik biah leklok..

moga ibumu lekas sembuh..

grow2g3th3r said...

Ai..
Better lah ko jaga Mak ko.. dia perlukan teman di saat begini...semoga, dengan kehadiran ko, boleh mengurangkan sakit demam tu... ko kan boleh jadi penawar.

apa2pun, jgn pandang ringan demam2 nie.. agak2 tak kebah2 jugak...p terus hospital tau... kirim salam kat mak ko erk...

damaiinx said...

salam..ai,
mdoakan,ibu..
agar sembuh..
nd cihat walafiat..
selalu ,hendaknyer...

fazilzura said...

musim skang ni kak ..
hopr mak akak sihat

el said...

mkn obat ye mak biah
semoga mak biah cepat sembuh
leh hjg mggu ni anak2 bw gi jalan2
mayb tuko angin kot..terkena angin KL
hehehehehe

Reena said...

hope cepat sembuh ya...

penyu lawa said...

cepat2 sembuh la hendaknya...

POSH76 said...

alahai cian...get well soon tau...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

amin..moga2 mak akak cepat sembuh..orang tua memang macam tue..ajak pegi klinik ke spital ke..dah macam nak ajak pegi utan berperang..xmo jerk..apapun temankan mak akak tue nyek...

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

semoga datin biah cepat sembuh yer

ko pun sama
ko pun jaga kesihatan gak, jgn lupa telan ubat, faham??

ngeh2

FaizAmYAirieL said...

lor..cuti keemasan lak ko ni..kahhh..cian mak ko kak ai..smg die cepat sembuh yer..bwk la gi klinik kalau melarat k..

nome said...

semoga mak biahnyer segera sembuh...

iena hamdi said...

la.mcm mana leh kena? moga cepat sempuh

klik klik (^_^)