5.10.09

::MALAM SIFUD::

SELASA haritu lps kutip anak2 kat nursery trus gi psr tani. Tekak aku dh lama tak kene udang galah. Aku nk meratah otak dia. ayoyooooo...sedapnye!

Udang kertas besau utk anak2 aku.
Dowang ratah je udang ni sebelom mkn nasik ayam.

Udang galah black paper yg tak bape nk masak.
nyummmmmmmmm!

hirup plak ngan sup ketam suun segera megi.
Adoi!!!


tetiba ema plak murah ati kasi aku sambal sotong kering.

Amik kau! ni baru betol kenyang sifud ni!
ngeeeeeeeeeeeeeee




11 comments:

emma said...

alahaiii akak.....batal pose sy!!ha3

pearl'E.J said...

hoihhhhhhhhh.... hang ni saja laaaa menggoda aku yg dok pantang seafood bagai nih... huk huk hukkk.... tak pa tak paaa... lagi 15 hari aja lagi... sabaq ej sabaqqqqqq...

grow2g3th3r said...

amboi.. meriahnyer ko ngan seafood nie... emmm suun meggi tu mcm mana? ko masak ke atau ko beli?
kalau masak....ajarlah aku.. macam syok je buat....

T.u.Y.a said...

sedapnye udang tu kak ai..
meleleh air liur Tuya ni..
tapi Tuya x leh makan beria sangat seafood2 ni..jamah2 leh la..
kalau makan bagai nak rak,confirm x leh tido malam..gatal sana sini..
rugi2...

green apple said...

tak sangka aku ko pun suka makan sup ketam maggi tu, aku kan kalau makan sup tu, tuang lam cawan ok...buat minum petang. tapi aku je la yang makan.

ZaEr.. said...

hehe..puah ati makan udang.kecur air liur yg tukang tengok.Slmt Hari Raya kak,maaf zahir batin..lambat skit wish,z bz smnjak raya ni..biz tudung da stat balik lom?

strawberi @ mamadira said...

sodap nye udang tuh..
aku suka mkn udang ni..
tambah2 udang laut..
fuh..manis..
klu balik penang mesti lah carik..

♥ z@Nn@ ♥ said...

pergh kak ai...
sumer seafood ko...

aku pun lama x makan udang galah kak...pergh...giler mahal seh harga dia kat sini..sekilo dkt RM40 tau.....

damaiinx said...

adusss..

mleleh..kau
hu3..

udang..
minat giler...

biler..ai
nnak mjamu kiter neh..
asyik hidang jer...
hu3...

*jgn luper..
ajar resepi..
tu..kat,along yek
sabo menanti..
he3...caya laaa

suked8787 said...

Adeiiii...sedapnya udang galah...ko ni k Ai...kalu bab mkn mmg serah kt ko...

el said...

menawan kelibu sifud tu

klik klik (^_^)