16.10.09

::JILAT + CUCI::

"mama...adik nak suwit (sweet)"

"ok, ok...jom gi kedai!"

dapnye eskem...

adek makan kopok.
dia mmg tak suke makan eskem.
sejuk.

budak noty!!!

dipaksa Angah jilat eskem.
tp dia tetap takmo.
elok gak!
bleh mama bedal eskem kau..ahak!

ni ptg smalam la..
laki aku blk bawak lori.
aku plak, sempat la antar basuh kete kat umah aku tu
sementara nk tunggu dia sampai.
berkerak plak cik kia dah lama x cuci.
skang ni kan ujan je..

Malam kang aku nk bertolak blk ke melaka. Musti mak kt umah aku tu dah tak sabar2. Dia dah rindu ngan jenjiran + umah kat sana. Musti nnt pepagi esok dia ajak gi kubur dulu. Aku pon sebenornya dah rindu nak ziarah kubur abah tu. huhuhu....



8 comments:

pearl'E.J said...

anak hang yg kecik ni lain kan dari kakak2nya... putih melepak lak tu...

ai said...

SUME CKP GITU EJ. ANAK2 AKU MMG GINI LE KALERNYE. DARI GELAP KE TERANG..IKUT TONE! kahhhhhhhh

HA, YG ALONG TU IKUT KULIT AKU..GULAP SKIT :P

el said...

a'ah si ely tu mmg lain kan...
ikut abg kaman puteh..ngeh3
lariiiiiiiiiiiiiii

Nadia Yuna said...

comel anak2 kak ai
moga menjadi anak2 yang solehah
amin =)

ai said...

EL, KAU NAK AKU KEJAR KAU? MEHHHHHHHHH!!

NADIA, MEKASEH DEK. AMIN!!

noreen-bulan said...

nie baru anak bapok....
hehehe

ai said...

YELAH...DIA ANOK BAPOK. BUKE ANOK MOK. ekekekekekekeke

Bed said...

heee opet2.....ape dia buat sumer sweettt je kan,....comel je..

klik klik (^_^)