12.10.09

::TEMAN MAK - JUMAAT::


HARI
Jumaat aritu temankan mak sbb dia demam + sakit pewot + cirit. Harini aku plak yg kene. Tp syukur alhamdullilah, mak dah beransur sihat. Lega aku bila mak dah boleh makan nasi. At least, bertenaga skit. Skang ni mak dah ok. Mekaseh atas doakan kowang sume ye..

kau nk gi nikah ke AJ?
bukan main encem ooo nk gi keje.
yelah, jumaat kan...

sempat lagi pulun nasik lemak yg aku beli pagi tu..

aku pon ntah apesal kt umah AJ ni 'lalok' je mata.
agaknye sbb umah dia ni redup je.
sedap ooo tido.
eh! mana bleh tido..kan nk jaga Biah.
isk..

mak yg gigih gak kat dapor nk masakkan AJ sambal sardin.
Aku nk mskkan dia tak kasi.
Nak bg AJ mkn air tangan dia katanya.
Tu pon kalau kowang nk tau,
masa msk tu 2 kali mak pitam!
tp menggigih jugak dia..
cam tu la mak kan? huhuhu

motip?? :P

eeeeeee...bantal buchuk sape ni wei???
ni le bantal buchuk AJ.
Size asal dulu besar tau. Sama dgn bantal kepala tu..
kowang bayangkan la..leh sampai jd sekecik ni!
Dari kecik ooo dia gentel bantal ni..isk..isk..

sambil teman Biah, sambil bertenet!

harus! sempat je dia singgah lunch kt umah sbb masjid dekat je..
tu yg Biah gigih gak masak tu...ngeeeeee



9 comments:

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

itulah yang dipanggil MAK..
sakit2 pon dia gigihkan jugak masak tuk anak...

sok2 kite pon cm tu gak kan...hehe

ALhamdulillah mak akak da sihat da...

pearl'E.J said...

sampai kecut dibuatkan bantal busuk tu... wakakakakakakka... adoihlaaa....

Alhamdulillah mak ko dah sihat...

FaizAmYAirieL said...

itula pengorbanan makkan..sampai 2 kali pitam pon gigih lagi nak masakkan sambal sardin utk anak..sungguh terharu..uhuuhuuh..weh sgt memualkan tgk bantal busuk tu..muahahaaa...jelita sungguh ko dlm pic mase kat umah aj ni kak ai..knape erk?? ekekee

Nur Syafawati said...

OMG...ko telah membocorkan rahsia kanak2 si AJ....kahhhhhhhhhhhhh...smp kecut gitu bantal busuk dia eh...i cant believe it...ahaksss...rajin nyer mak ko kak ai..sanggup dia nak masak gak utk anak dia ye..

iedaLUVsham said...

waa!! bantal bucuk bacin!! wakakak!!!

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

huhuhuhuhuhu............comel kan uolzzz,bantai bucuk itu..wahahahahahaha
takle tido oooo kalu takder die...
merate tempat AJ angkut die...naik kete ke,naik bas ke,naik flight ke...sume AJ angkut...Lalalalalalal

Bed said...

semoga autie biah cepat sembuh....

☆ lieya latif ☆ said...

terharu kak.....tulaaa seorg ibu kan kak...harap mak akak cepat sembuh....sedey kak lieya bace...tapi suke tgk muke ko...cam biase...cun!!

el said...

huiihhh..pitam 2x still gigih nak msk...
mak la katakan..huhuhuhu
wahhhh pic motip tu...aku fhm sgt
berdekah3..seyess cam pic dlm kalender je tau..cun weiii

klik klik (^_^)