21.10.09

::BANGSAT PUNYE ORG!!!::


KAJANG: Kejam dan tidak berperikemanusiaan apabila seorang lelaki Afrika didakwa sanggup mendera, merogol dan meliwat anak kekasihnya yang baru berusia tiga tahun sehingga kanak-kanak itu menemui ajal. Malah, kekasih wanita terbabit yang juga seorang janda berusia 24 tahun tergamak bersekongkol dengan warga asing itu apabila sanggup berbohong dengan mereka cerita kononnya anaknya mati akibat didera pembantu rumah. Bagaimanapun, siasatan polis mendapati fakta dalam keterangan diberikan wanita yang bekerja sebagai setiausaha itu meragukan sebelum merumuskannya sebagai pembohongan apabila mendapati wanita terbabit tidak pernah menggaji pembantu rumah yang didakwa melarikan diri sejurus selepas tragedi menyayat hati itu. Sumber polis berkata, wanita rakyat tempatan itu dikesan menjalinkan hubungan dengan lelaki Sudan terbabit sejak beberapa bulan lalu. Menurutnya, lelaki warga asing itu sebelum ini memasuki Malaysia menggunakan visa pelajar dan menuntut di sebuah kolej swasta di ibu kota. “Bagaimanapun, lelaki berusia 24 tahun itu hanya belajar sebulan sebelum tinggal bersama kekasihnya iaitu wanita warga tempatan di sebuah kondominium di Batu 9, Kajang. “Difahamkan, lelaki Afrika terbabit tinggal serumah dengan wanita tempatan itu yang mempunyai seorang anak perempuan berusia tiga tahun hasil perkahwinannya sebelum ini,” katanya. Menurutnya, lelaki terbabit yang kerap diminta menjaga kanak-kanak terbabit dipercayai sering memukul selain merogol dan meliwat mangsa terutama ketika ibunya tiada di rumah kerana keluar bekerja pada waktu siang. “Namun, pada 12 Oktober lalu, ibu mangsa yang pulang ke rumah jam 9 malam terkejut apabila mendapati anak perempuannya koma dengan keadaan tubuh tidak bermaya. “Wanita terbabit segera membawa anaknya untuk mendapatkan rawatan di Hospital Kajang, namun mangsa dilaporkan mati akibat kecederaan serius terutama di kepala,” katanya. Menurutnya, wanita terbabit yang membuat laporan polis susulan kematian anaknya, mendakwa kanak-kanak perempuan itu mati akibat didera pembantu rumahnya. “Menurut wanita itu, pembantu rumahnya bagaimanapun melarikan diri sebaik dia pulang ke rumah sejurus kejadian. Namun, polis mula mengesyaki sesuatu tidak kena apabila siasatan mendapati suspek tidak pernah menggunakan khidmat pembantu rumah asing. “Malah, rasa curiga semakin kuat apabila hasil bedah siasat pihak hospital menemui kesan kecederaan pada kemaluan mangsa selain kesan sama pada dubur dipercayai akibat diliwat. Malah, tubuh dan muka mangsa dipenuhi kesan luka lama dan baru dipercayai akibat dipukul dengan teruk,” katanya. Menurutnya, polis yang menyedari berlaku kes pembunuhan kejam terhadap mangsa bergegas ke kediaman suspek pada 13 Oktober lalu bagi melakukan pemeriksaan lanjut. “Hasil beberapa bukti diperoleh, polis menahan pasangan kekasih terbabit sebelum dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Kajang untuk siasatan lanjut. “Setakat ini, kedua-dua suspek mengaku melakukan penderaan terhadap kanak-kanak terbabit yang membawa kepada kematiannya,” katanya. Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Sakaruddin Che Mood mengesahkan kejadian pembunuhan itu namun enggan mengulas lanjut. “Perbuatan berkenaan amat kejam dan tidak berhati perut terutama terhadap kanak-kanak yang tidak tahu apa-apa. Pihak polis akan melakukan siasatan secepat mungkin bagi memastikan individu yang melakukan jenayah itu mendapat hukuman setimpal,” katanya. Menurutnya, kedua-dua suspek ditahan reman sehingga Ahad ini dan disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana kesalahan membunuh.

HARAM JADAH PUNYE ORG! SIAL! BANGSAT!!!!

27 comments:

grow2g3th3r said...

lelaki dan perempuan tu... patut di bunuh, tapi sebelum dibunuh, boleh tak aku pukul2 dorang?

fazilzura said...

mmg JANTAN BANGSAT KAK..
haku kalau jmp, rs nak rejam dia smp mampos..

moh kite doa jantan tu mampos kene lanyak dgn lori..

T.u.Y.a said...

tuya tgk berita ni malam td kat buletin utama..
x tau nak maki ape dah tah..
sanggupnye dia wat mcm tu kan..

ai said...

TULER WEI. TP AKU RASA MUSTI POLIS PON BELASAH DIA KT LOKAP TU. KALAU AKU, MAU AKU KEPIT2 KOTE DIA NGAN SPANAR! YG POMPUAN TU PLAK KASI POTONG PUTING TETEK IDOP2! SIAL! MMG BABI LA DOWANG NI! CILAKE TOL!

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

tak sanggup nak baca
tak sanggup nak tgk muka budak tu

vavi punya mak macam tu..
nak bersubahat plak dgn bopren cis
betul betul vavi

Fiza Nordin said...

emak dan jantan tu same2 bangsat!yg emaknya pun...bukan tak pernah jadi hal camtu tp masih percaya dan anggap takkan berlaku pada diri sendiri...skrg ni mcm2 hallah...ayah rogol anak sendiri pun ada,inikan pulak ditinggalkan anak darah daging sendiri dengan org yg takde pertalian darah camtu...mmg takde otak...

eeeiiiii bikin gua panaslahhhhh!

peej said...

bodoh...x suka..
dunia sekarang makin menakutkan la..
macam2 orang buat..esp kat kanak2..kadang2 nak tgglkan anak2 sembarangan pun jadi takut aje.. we never know kan..esp budak kecik..mana la reti bg tau ke apa.
ni dah mati baru nak sedar..uwaaaaaaaaa..
hoh emonye..

Emilia said...

dua2 ekor setan ni tak layak di panggil vavi ke veruk ke ape ke...sebab dua ekor setan ni lebih hina dari segala2 haiwan yg hina di muka bumi ni!!! eeeei geramm!!!

Cha said...

wajib hukum SULA je dua ekor tuh...ape la..yg betina tu lak x reti sayang anak ke hape...ha ha..kan aku dh EMO...geram tol la klu bace brita psl org2 bangsat camnih..maaf kak ai, cha emo lak sat..mmg pantang dgr psl org dera budak nih...

Nonoy said...

takutnyaaa...
kenapa ramai org tak berperikemanusiaan dah nii..
shes just a lil girl laa.. ;(

sis_nita said...

memang sangat bangsat..

grrrrrr..

☆ lieya latif ☆ said...

aku nak ludah muke 2 ekor sial ni kak....nangis2 aku tgk tv semalam...au bayangkan camne budak tu tahan sakit..mesti nangis sampai kering suara...

Liza said...

memang jahat btol la dorang ni. mak apa la nmanya klau bersekongkol ngan laki lain sampai wat anak sendiri camtu sampai mati. terima la padah kat akhirat nnt!! ish GERAMNYA...

Bed said...

menci ni menatang bukan manusia tau!!celake nye sudan....gampang tul sisundal tu...tak sayang anak ke!!!ambik ko dah kuar ayat sopan santun aku!!

~~ciklinn~~ said...

kak aii..linn pun ingat tadi nak buat entry utk ni..tapi aku betul2 rasa gerammmmmm sgt2.. hisssh tak sanggup aku nak tgokk gambar baby ni.... mmg cilakak punyerrrrrr org.. nak2 mak dia tu.. hadoiiiiiii sakit hati aku

Lady Dyla said...

eeeee!!!
bangangnye pompuan tu!!
Anak sndri kn bunuh pon ade hati nk slmtkan pakwe dia..
yg si sudan tu plak dh gersunk sgt ke smpi budak pon mahu taram!!
Gerammmmmmnyyyyeee!!

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

LAHANATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Nur Syafawati said...

siall punyer negro pukemak tul la...sakit ati aku bace weh..sambil meleleh air mata aku ni!!!!kesian sangatttttttttttt..budak tu x tau ape!!!cilake siall lahanat bangsatt tul jantan afrika tu...bongok..yg si betina tu pun dah xde lelaki asia ke nak cari..gi cari bf afrika bangsat tu wat pe...mmg bangsat la....:( x sanggup tgk muke anak itu...

el said...

kau pun buat n3 ni gak..
aku dah maki hamun dah byk blog org psl kes ni...badigol bongok bangang setan shilaka babi betul org tu kan..geram aku...baik dihukum bunuh jer manusia yg xde akai tu...eeeeeeee

suked8787 said...

Diaorg 2 ekor tu bukan manusia tp SYAITANNNNNNNNNNNNNN

Bibu said...

aku x sempat tgk berita ni..dlm komuter huhuhu mmg lmbat tol naik komuter la katakan

ape pon2...mmg arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh tataw nak ckp ape..mmg %^$%^%*&&&*_)(_)(_)*&&$%^&%%%^^%^%^%$^&%^%

D.O.U.B.L.E...S said...

jantan betina tu patut dibunuh celaka ,sial bodoh manusia mcm tu..sebelum bunuh pompuan tu buat cam mana anak dia rasa...baru dia tahu ...yang jantan tu pulak..cincang kote nya sampai lumat sial punya jantan...

shah-ila-ain said...

aku tak leh lupe sampai hr nie....hope pompuan tu n laki tu dihukum mati...aminn...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

mmg kurang ajar tu kan kak
geram tul aku baca
si mak plak..demi kekasih sanggup plak bersekongkol ngan lelaki tu

aku cam nak bunuh jer depa 2 org tu

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

memang sangat setan kan pompuan nan jantan haram jadah tue..muka pompuan tue pun memang stok mintak penerajang ok..sakit btoi hati tgk..orang xda anak.usaha nak anak.nie dah anak buat cam apa ja..ish..memang sangat menyakitkan hati..kena hukum gantung memang berbaloi la..tapi sebelum tue kasi rejam dulu..

Ezzedin Al-Qassam's said...

nak tengok gambar Permpuan Durjana tu..silalah ke www.usratty.blogspot.com

ai said...

QASSAM,
A'AH..AKU DH TENGOK DAH BETINA SUNDAL TU. HARAM JADAH!!!

klik klik (^_^)