23.10.09

::RAKUS ADAP BONTOT::

LAZATTTTTTTTT!!!
loya ke? aku x loya pon...sedap oooo!!!

laki aku opn skang dah terjebak...dulu takmo, geli kononnye.
sekali rasa..amik kau! dah tak bleh nk brenti.
ngeh ngeh ngeh



10 comments:

Fiza Nordin said...

waaaaaaaaa aku SANGAT sokak!!!!!!
aduiiii lame gak aku tak menelan ini bontot...kau bikin aku meleleh ayaq lioq la besan....

el said...

kahhh tajuk n3 aku suker
kahhhhhhhhh
amboi abg kaman...siap peace yo kamoo eh
caittttt....
pas rakus bontot ayam
rakus bontot bini lak
kahhhhhhhhhhhhhhhhhh

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

adehhh
ko nie kan kak..nie ler salah satu kejadian Allah yg x kurang nikmatnyer....he he he...
nak2 cicah ngan sos kan....makan panas....mmg meletup letup ler kak

cikbedahlaser said...

feberet ni... leh bergaduh klu kena amik... sbb sekor aym satu je kan.. masa kt umh mak la...
tp skrg..leh je beli berapa bontot mau..... paling sedap klu wat sambal mcm sambal angkt bntot akak tu... pergghhh

nabilah_2908 said...

n3 akk ni telah menaikkan nasfu makan sy...huhuhu...alahai...terliur tgk bontot nih..;)

momguess said...

aku pon suka giler bontot nie
opsssss
bontot ayam

ai said...

MMG SODAPPPPPPPPPPPPPPPP :P

Bed said...

i likeeeeeeeeeeeeeeee too.....

Marina Monroe said...

Oooiii!! auntie kalau pi supermarket mesti sambar 2 peket bontot ayan nih, goreng sambal. Kat umah auntie hanya auntie dan peeja jer makan, jadi tak berebutlah. Makan sambil geleng2 kepala sebab sedapppp benow!!

sayalahfaizul said...

amboi... kalau ade bontot lembu goreng pun, ko makan kan, kak ai??? tapi aku layan je kak... bontot ayam pun ayam la kak...

klik klik (^_^)