13.10.09

::UMAH TERBUKAK BLOK KENANGA::


DAPAT
makan free hari Ahad haritu (cirit pon dapat gak
:P) Ni le pestime 2 blok bergabung skali. Biasa buat kt blok memasing. Kali ni kami bergabung plak. Kowang jgn tekejut tau, aku bukan takmo sebut nama blok sebelah flet kos rendah aku tu, tp aku LUPA! kahhhhhhhhhh..Aku ingat nama umah aku je. kwang3. Takpe, balik kang aku tengok :P Tp aku tak lama sgt pon kat bawah sbb kaum kerabat laki aku nk serang hendap umah aku. Harus la gigih aku nk kene masak kan..lalalalalala

Apehal la pompuan ni muka ketat?
Aku br prasan tau.
Sejak dua menjak ni aku selalu je pakai baju yg kaler2 terang.
Skali aku pakai baju kaler ceklat, terasa sgt diri aku gelap!
Isk..walhal selama ni mmg tu la kaler feberet aku.
Lupa daratan tul ini fomfuan! isk...

the anaks..
(along sgt low profile itu hari..
lari plak dia bila nk amik gambar)

makanan yg dijamu..
deserts

lomang + rendang daging + rendang ayam tua
(sedap tapi mendatangkan cirit :P)
bukan aku memandai k...selain dari aku laki bini,
ramai lg yg MC kat blok aku semalam.
Sume cirit birit.
kau pon sama kan Ana? :P

nasik himpit + kuah kacang

mee + mihun sup


bebudak dapat eskem free.
sengeh memanjang la abang eskem tu.
rezeki dtg bergolek bila KRT umum borong eskem dia.

amik kau!
beratur panjang smp ke tangga!
anak2 aku pon amik gak. tp tunggu dah reda..

me + ely + ana + affan

aummmmmmmm




11 comments:

el said...

a'ah mmg npk ko len skit pki kaler coklet...npk berisi...suke lah tu kata dia berisi..caitttt

nome said...

agak2 ko la kak ai..ada tak umah sewa celah2 situ ek? kahhhhh...syok gilos aku nengok xtvt kat situ...sgt2 mesra alam sesama jiran...bermasyarakat sungguh...elok cenggitu..

Nur Syafawati said...

k.ai..kat umah aku pun ari tu ade wat mkn2 gak..mmg sonok kan dpt mkn free ni..berabuk dapur2 kite tu..kahhhhh..tu la rezeki bulan syawal namanyer..hehehe..aku setuju dgn el..ko pakai celekat nampak berisi..elok la tu..ko pun asyik complain ko keding je..hehe

♥ Eda ♥ said...

tergelak ku sorang bace yg ko dpt cirit tuh..wakakakakaka....biase le tu..mkn byk cirit pon byk le jugeee...hehe..lumrah

ai said...

HOH?? AKU PAKAI KALER CEKLAT NAMPAK BERISI KE? AKU RASA LG NAMPAK CENGKUNG. PASTU NAMPAK ITAM! (ececece..mcm le aku cerah! :P)
KOWANG NAMPAK CAM AKU BERISI SBB BAJU TU BESAR KOT. AKU TAK SUKE LA SBB SEBENORNYA NAMPAK AKU LAGI KEDING..huhuhu

Emy Omar said...

meriah open house tu kak..anak kita yang sulung pun kena keracunan makanan ni sejak semalam muntah2 cirit birit

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

bestnya...banayka gilo makanan
kat blog rumah aku pun selalu gak buat makan2 tapi aku sgt malu nak menunjukkan diri..hehee

atie said...

Apa kaba ai...wah siap beratur lagik ekkk...Meriah tuuuu

pearl'E.J said...

wahhhhhhhh seronok wehhhh ramai2 gitu... kat tempat aku ni nan ado laa kannn... abissssss... sape suh duduk kat tempat majoriti cina... amik laa habuankannnnnnn...

damaiinx said...

wah..ai,
raya,sakan...lagi
........tliur jer,glup

shima zahar said...

pergghh.. meriah gila jamuan nie....

kak.. bila semalam .. doc sahkan yang abah org kronik.. fikiran orang terus teringat dkt akak... risau laa kak.. semalam muka abah pucat sangat sebab takut kot.. dan lagi doc kata kalau abah orang tak buat dialisis... kemungkinan besar badan dia akan bengkak2 ...

klik klik (^_^)