15.10.09

::MOTO KE KETE?::

KOWANG nampak tak apa yg aku nampak?? Cuba kowang perati betul2 yg duk kat belah depan tu. Ekekekekekekekeke...bleh plak dia duk riba kawan dia. Siap pakai helmet yg tak bleh nk tahan tu! Chumel kan? Masa ni tgh brenti kat roundbot Bt Kep. Dah tersipu2 plak kawan dia kt blakang siap kaber muka. Yg kt depan tu plak men tunjal2 pala kwn dia. Ngeeeeeeeeeee...

Dowang ni moto rosak kot. tu yg tompang kete kawan dia tu. Berat jadi kete tu sbb kt blakang je dah 3 org. Depan pon 3 org. Semput kancil tu!





9 comments:

ppb_ppkp said...

ya allah..lawaknya...mcm mana la kancil tu leh gerakj....berat Ooooooooooooooooo

MAS said...

kah kah..lawaknyer..kah kah..boleh pulak jadi camtu...sabar jerla

nabilah_2908 said...

hehehe..macam2 gelagat..:)

Nur Syafawati said...

lor..kot ye pun..bukak la helmet tu..sengal tul..kahhh

nome said...

kahhhhhhhhhh.....penyapu tol..lawak gilos...harus gelak sampai kejung...kahhhhhhhhhhhhhh

F A R Y N said...

bagus betol..hahahaa

ratna said...

hik hik.. sanggup la hai berpangku2 yerkkk.. lawak.

raF|za said...

heheh..lawak je..tapi comel pon ada duduk depan tuh..pakai helmet nak cover malu la tuh :P

ieda said...

hehe lawak sguh...berat ler kancil tu..lebih muatan ni

klik klik (^_^)