14.10.09

::PINTU TERBUKAK::


AHAD
haritu takde aku melepak lelama kat bawah pon. Kan aku kene berperang kt dapor. Nak masak kuah kacang + mee kari. Tu pon pepagi buta aku dah siap rebus nasik himpit. Bahan2 nk masak pon pagi tu aku dah siap standbykan. Tinggal nk tumis je. Sebenarnya aku le sendiri yg tingin nk mkn kuah kacang ikut citarasa napsu serakah tekak aku ni. Dah le aku tak reti nk masak sesikit. Dah rezeki kaum kerabat laki aku, ha..makan la kowang sampai lobam yo. Telan jelah apa yg aku masak tu..

Tp yg syioknya, bila mee kari yg aku masak dlm piuk besar abis licin yelek pocit!!! Lalalalaalala...Maknanya?? sedap ye puan-puan sekalian...ngeeeeeeeeeeeee

sudu kesayangan hamba..

tetamu pertama yg datang..
dia jugak la yg jadi tetamu paling last balik!
bagus sungguh la kowang laki bini ni..
mmg pulun abis!
Siap package makan mlm skali tu...
hihihi..aku soka.

Eh, lupa plak nk kenalkan..
yg lelaki tu Jelin, sepupu laki aku.
yg pompuan tu Yan, bini dia.
Dowang ni dah ada anak sorang.
sangat chumel!!!

the makanans..
sedap ooooo :P

kuah mee kari..
Alamak, bleh plak aku terlupa nk snap gambar kuah kacang malatops aku tu.
Tp aku idak le masak pedas, sbb anak2 aku pon suka kuah kacang..
nk tgk, kowang leh kebek gambar yg di atas ye..keh keh

ely + aina (anak jelin)

e'eh..sempat lagi aku kebek gambar nonoy yg kuar kat Metro Ahad haritu.
Glems kau nonoy!!!

Beddy + Ain

uiii...bambam sungguh la karmila ni!
baru 3 bulan..
tp molot pokpekpokpek dah cerdik ajak borak..isk
menurun mak long kau ni ke Cammy?
(memandai je aku panggil nama anak org camtu..eh, glem apa! :P)

lepak2 lepas makan...pastu makan lagi..pastu rehat..pastu makannn lagik!

Iena pon sempat menyinggah makan.
tu pon kejap je sbb ada umah lain yg dia nk tuju..

Dillah yg makin menyelim + fawza the doll

BB sronok la dapat jumpa geng bertinju dia..!

Paksu Dullah

banyak beralih tempat kau makan ye paksu..
nk banyak bini ke? :P

tuan umah tgh pulun ntah kali yg keberapa!

dh macam nursery plak wei...



11 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sodap nampak kuah mee kari tue...pehhhhh merembes siut...leh buat lagi nnti..akan ku terjah...wakakkakaa

nabilah_2908 said...

seronoknya kumpul ramai2.. :)

elly @ suely said...

memg terbukak abeh la umah ko sampi mlm yer kak... kalo licin licau tu la baguih, sodapp la tu... hehehe

POSH76 said...

Sedapnyer mee kari ko...nak sikit bley...hehe

D.O.U.B.L.E...S said...

aku nak gak makan mee kari...sedapnya....kenapa aku idak dijemput hehehehheheheheheh

AieZa said...

emmm bekas letak rencah mi kari tu cun la.. beso2 mangkuknya.. slalu jmpe yg kekecik je..

nasz said...

meriah, meriah... sedap tgk kuah mee kari tu

Nonoy said...

hahaha.... kak ai pon beli metro. benciii tengok muka sendiri..

ayoi said...

Aloi nengok muke paksu dh sebijik mcm abg kaman kahhh

ai said...

oiiii!! LAKI AKU LAGI SENONOH MUKA DIA DARI PAKSU TU K.. kahhhhhhhhh

el said...

wahhhh mee kari
i likeee
rmi jugak yg dtg

klik klik (^_^)