23.10.09

::KEMAS!::

nampak tenang je kan? tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

kat bilik cam kapal karam!

sape punye keje ni? dah sah-sah BB + Ely punye keje.
Dah main, tinggalkan plak.
KEMAS balik!

Angah mmg tak amik port la..
dia tgh wat homework

tetiba je si BB melalak...
"BB takmo kemas...BB sakit pewot"

aik! tetiba je kau sakit pewot ye? auta sungguh la hai..kihkih..
haritu pon camtu gak. Soh dia mandi. Masa tu dia tgh mkn ceklat.
Bleh plak dia ckp "nanti la..BB tgh makan ceklat ni. Nnt ceklat ni basi"
ewah ewah ewah...ceklat pon bleh basi ye? walhal malas nk mandi! :P

nak tak nak, kene kemas gak..

sambil tu dia gomel2 "dah la pewot BB sakitttttt...huuuuuuuu"
adoi, auta sungguh la anak aku yg sorang ni. hihihi

abah pon join

ely plak sambil ngemas, sambil ratah bontot ayam.

sempat lagi tu!
tangan kiri kutip, tangan kanan makan.
ekekekekeke

ely jumpa patong ni..

"eeee..atok! mama, ni atok!"

keh keh keh....
ade ke kau samakan patong ni ngan atok kau?





13 comments:

Diarihatiku1976 said...

alah ciannya.. kecik-kecik dah kena dera kemas umah ekkk... takpe-takpe... anak dara pompuan kena latih dari kecik kan...

POSH76 said...

cumil ler anak patung tu...hehe

pandai anak dara tu mengemas yer...hehe

el said...

hahahahahaha
mcm2 anak2 ko ai

nabilah_2908 said...

dh main...kena la kemas balik...kan kak...? hehe

~~ciklinn~~ said...

hehehhehheh pandaii dia ngelatt yer

ieda said...

hehehe...biasalah tu kalo dah budak2 namanyer..

ummu_hanis said...

rumah akak, satu rumah pon camtu.
kekekeke.
ok pe kapal.
tapi tak karam lah.
hampir.
kalau karam dah cam titanic pe.
cehhh, akak dah leh perasan jadik kate winslet gitu.
hahahaha.
(cara akak sengal ko menghibor hati.)

emma said...

hahaha..kelaka btol si eli nih

sayalahfaizul said...

kak ai... ko dera anak ngan laki ko skali ke? sadisnye...

green apple said...

ko bagi la anak ko cekik bontot ayam sok dah besar dia jd cam aku cakap takleh benti. Mak aku dah sesal dah ni.

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hahahaha sangat auta kan..ohh sweet kan..ngan ragam anak2 nie...kecik2 dah kena blajar mengemas bagus wei..bagus..teruskan usaha... :P

sis_nita said...

cantiknyerr ruang tamu ko ai..

atie said...

Banyak giler mainan anak2 ye ai, kemas je rumah ko maklumlah ramai anak dara, tak macam aku seme hero, anw...sudikan ambil awrd kat blog aku yer

klik klik (^_^)