25.10.09

::TINGA BB::

tinga bb sedang cuba dipomen dengan cara yg agak pelik oleh abahnya..
hhhrrrmmmmmmmmm

try cara ni plak..

masih x berjaya...

dah, jom gi klinik!


Adoiiiiiiiiii...lega aku! Sib bek doc bley tarik gabus tu kuar. Tak sampai seminit pon. Ada alat khas nk amik benda2 gitu rupanya. Tp bukan main lama aku dlm bilik doc tu. Si BB meraung cam org histeria! Takut tengok besi yg doc tu pegang. Last2 dia mintak aku pelok dia kuat2, baru doc buat keje mengorek dia. TUP! dah kuar!...legaaaaaaaaaaa...
RM10 je! ngeeeeeeeeee


budak yg sama lega ngan mak dia..

ha! bleh sambong gado...

kembali ke keadaan asal la dia..
main, gado, main gado!
hish bebudak ni....

dahhhh...jom balik cepat! mama ada misi penting nk buat malam ni. muahahahahahahaha




3 comments:

T.u.Y.a said...

naseb bek leh kuor benda tu kan..kalau x mesti sakit..

tingat lak Tuya masa kekecik..
kunun tolong mak bg makan ayam..
last2 bijik jagung tu Tuya sumbat dalam idung..dah x leh kuor..
neeeenoooo...neeennooo la g spital..
doktor tu leh gurau2 "kalau lambat nih,maunye tumbuh segar dalam idung awak"..kenangan2..

lpas2 ni BB jangan bg dah bebudak kat sekolah tu masukkan ape2 dah ek..kalau dia masukkan gak..ko tajang je..huhuhuhu..

el said...

cm mn leh gabus leh msok tinge tu...hehehe mcm2 lah...sib bek la leh kuar...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

alhamdullilah...nasib baik xda apa2 kan...selamat...

klik klik (^_^)