21.10.09

::KIRI KANAN DICOCOK DARA::


BARU
je smp dari Spital. (tipu. sebenarnya sempat lagi aku menyimpang gi ronda Jusco :P). Td gi amik darah. Umang ai...2-2 belah tangan aku kene cocok! Sib bek la aku ni dah lali ngan jarom. Tp yg buat aku x bape nk best tu sbb aku perasan tau. Tiap kali aku gi amik darah je musti time badan aku x bape sehat. Nyampah tul aku. Dah tentu2 la nnt result darah + kencing x cantek. Haihhh....

kanan

kiri

tarrraaaaaaa!




5 comments:

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

jarum pun dah takut tgk muka ko, lepas ko, ko lagi, lepas ko, ko lagi.. hahhaa

el said...

hahahahaha smpi 2 jam ko pki
ape kes...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

apa kes men cucuk kiri kanan nie...

ummu_hanis said...

aritu akak kene cocok montot kan, time nak kene cocok tu akak teros teringat kat ko. huhuhu.
musti tahan cam ai.
musti tahan cam ai.
bleh eh zikir camtu???
hikhikhik.

ai said...

LOR PURPLE..HANG TAK TAU LAGI KA? AKU NI KAN BERPENYAKIT. MENTAL DISEASE. EH, KIDNEY! :P KIDNEY AKU 2-2 BOCOR. SISTEM IMUN AKU LEMAH. TUNGGU NK WAT TRANSPLANT JE. errrr...KAU NK TAK KASI AKU BUAH PINGGANG KAU TU? ngeeeeeeeee

KAK UMMU. LAWAK LA KAU KAK. LEH PLAK ZIKIR CAMTU YE? KAHHHHHHHHHHH

klik klik (^_^)