19.10.09

::NAFSUKU TETAP YG ITU::


JUMAAT
aritu ada psr mlm kt umah aku. Dan dengan itu, sangat menjakun la mak aku turun gi psr malam & along. "Sedap2 Tan, makanan kat psr mlm kau ni. sume fresh2. berselera aku nk makan...". Isk mak ni, rasanya sume psr mlm sama. Yelah, mak aku ni jaang gi psr mlm. Kalau kt Melaka tu dah tentu2 kene gi bandar alor gajah tu. Sape plak yg nk angkut. Ha, lepas ni harus la tetiap Jumaat ni nnt xtvt wajib Biah gi psr mlm tu..ngeeeeeeeeeeeee


Jom tengok apa mak aku rembat kt situ..

kacang kuda.
dah lama x mkn kacang ni. sedap gak..

ayam goreng fresh.

ikan air asam
yg ni le buat mak aku makan berpinggan2!!
sedap gilak katanya..
ada lagi 1 ikan sumbat. pon sedap gak mak aku ckp..

apa2 jelah mak, asalkan mak berselera makan udah..

yong tou foo yg aku beli utk anak2 aku

doyan pon adoooo!
ni laki aku beli. 12 bijik $20 je.
Yg best tu, sume isi termantop!

berbaloi-baloiiiiiiiiiiiiii

pulun nak, pulun!

sempat lgi aksi comolot

dlm byk2 makanan yg beli kt psr malam..

lauk yg Biah masak ni jugak yg kene ngan napsu serakah aku! adoimakkkk...sodap e. sampai terjungkit jubo den!





nota buntut: lepas makan + tgk criter nur kasih, aku + mak + ayoi + along bertolak blk ke melaka..sampai je kt umah melaka, ada sesuatu berlaku yg buatkan aku + ayoi menjadi si kepochi yg terover di donia! apekah itu? nnt aku criter... :P



8 comments:

nome said...

apa yg jd kak ai...x sobar den nak tau alkisahnyer...suspender nih!

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

sedap nyerrrrr lomak cili padi mak !!!

Nur Syafawati said...

aku tgk lauk mak ko pun mmg menyelerakan kak ai..dari makanan pasar mlm tu..huhu

☆ lieya latif ☆ said...

tul tu kak...mak kite masak gak no.1 kan....heheheheh....

family ko ni mmg antu durian la kak.....

shah-ila-ain said...

ape tuhh kak ai..cepattt2 kasi tauuuu...hehe

D.O.U.B.L.E...S said...

apa wei cepat la..tak sabo aku wei...apa ke halnya....

FaizAmYAirieL said...

aku dah lame kepingin nak durian..tp x dapat lagi..huhuuhh...

sayalahfaizul said...

kak ai... ape plak yang ko nak citer pasal terover2 ni? bukan memang ko slalu over ke? *larikkk

klik klik (^_^)