30.10.09

::BER'MC' DI RUMAH::



Harini aku MC lagik. Badan tak bape sihat. Kul 3 pg tadi aku terjaga sbb BB kejut. Dia tercirit dalm suar. Elok aku bangun tu trus pitam! Ya Allah..tak penah jadi camni tau. Stat dari tu trus rasa x selesa. Baring pon boleh rasa nk pitam jugak. Kowang bayangkan la, kaki & tangan aku sampai jadi kecut lebam! membiru. Muka aku pucat lesi. Kaman dah cuak. Mmg dia nk angkut aku gi Spital. Tp aku ckp takpe. Boleh tahan lagi. Tunggu gi klinik $1 tu je. So, aku bertahan jelah. pegi tadi doc cek darah. Darah aku ok, tak kurang. Tp Platlet darah aku tinggi. Masa kt klinik td badan aku dah ok skit. Idak le pitam memanjang. So, td doc kasi vitamin zat besi tu & paracetamol sbb ubat2 lain aku dah ada. Ni aku dah ada kt umah. Jap lagi nk baring. Tak larat dah badan aku ni. Lembik! huhuhu...


15 comments:

JiEjAh_DeEn said...

rest byk² ai , cian ko huhuhuhu
kalau dekat leh gak aku tolong picit² hehehhe

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

huhuhuh...kecian kakak biul aku sowang nik....
Ahad ni,kalu Kakngah tak larat...takpe tau...jgn r pakse2 dili ande itu
Muahhhhhhhhhhhh

pearl'E.J said...

sian hang... rest laa kat rumah tu...

nabilah_2908 said...

kesain akk...rehat la yer...moga cepat sembuh...:)

grow2g3th3r said...

ai...
ko rehat betul2 tau kat umah...ko tidur dan tidur jer... jgn lupa makan. moga ko kembali sihat dan segar bugar

mummymujid said...

k.ai tabah nyer ko yerp??
sanggup tuggu klinik $1 tu...ape2 jadi kan x ke susah...banyak kan minum air barli..okp

ika. said...

moga cepat sembuh kak aii!! =)

Leen said...

Jaga diri elok2.. semoga cepat sembuh <3

sayalahfaizul said...

akak... cepat2 sembuh... kami doakan yang terbaik untuk ko

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

take a gud rest ok..rehat2kan diri mu akak oiii..jgn dok uat keja sgt..

mamashasha said...

akak...take care ye....risau aku dengar...mujur abg kaman ada time tu kan...

D.O.U.B.L.E...S said...

Ya ALLAH..risau aku dengarnya kak..nasib abg kaman ada..kalau idak...ko rehat la wei.

el said...

alahai sian kwn aku...
rest cukup2 eh..jgnlah buat keje berat2..serah jer kat abg kaman...

get well soon ok

MUMMY ILA said...

ya ALLAH..bahayanye.. kak ai..kalau rasa x larat jgn di tahan2.. g jela spital ye. get rest cukup-cukup.. :( risau la aku...

FaizAmYAirieL said...

kak ai...take a good care yerr...ngee...smg Allah menyembuhkan ko di satu hari nnt k..

klik klik (^_^)