7.10.09

::DAH LAMA TAK BUAT PROJEK::


Dah lama aku x tepek mekap-mekap kan?
Nnt le bila aku dah kurang membizi aku buat..
Kalo tak pon tunggu aku buat profile mekap aku. Sbb kalau aku tepek mekap kat muka & amik plak gambar sendiri, sangat2 le kememeh!
Tak tentu arah aku rasa. Muahahahahaha..


Tunggu ye, ada nnt aku tayang kat kowang..





9 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hahahahahaha cam beyonce ok gambar tue..wakkakakakaka ya ampun...

el said...

ishhh aku igt mangsa mn lah dpt makeup dr ko tu..sian betul dia...
kahhhhhhhhhhhhhh

grow2g3th3r said...

ai...
ko buatlah tutorial mcm mana nak pakai bulu mata palsu..akulah manusia pertama yg akan click.. hehehhe

ai, stok tudung baru tak de ke?... oh ya.. aku dah tukar no hp tau..apa no ko erk.. leh le miskol..

damaiinx said...

aduss..ai,
jgn..laa
wat...lawak

tanjung rambutan..
kang..he3

Ibu Mifzal Arsyad said...

ekeke..cun siot..

ai said...

DLA, no tepon aku ada kat web kedai ai. nnt miss call aku. tudung baru aku nk hapdet harini. tak sempat lagi le..huhuhu

Nur Syafawati said...

i suke tang mata ngan mulut yer...ala2 lembu nak kena sembeleh..kahhh

Reena said...

wah...scary...

Bed said...

terkojut den!

klik klik (^_^)