4.2.09

::ALONG YG RAJIN::

Smalam aku sampai umah lewat skit. Pas amik Angah, BB + Ely kat nursery kitaorg gi psr tani dulu. Aku dah siap sms Along ckp lewat skit aku sampai. Suh dia mandi siap2 semayang maghrib gi ngaji. Elok je kami sampai, dia nk kuar umah gi ngaji. Leh lak dia tetiba dia ckp "nanti Mama ngan Abah kasi komen tau..bye!" eh eh..komen apa lak budak ni. Masuk je lam umah, tengok dia dah siapkan air sirap utk kami berdua. Alahai anak mama! bagusnye dia..Kain yg bersidai pon dah diangkat. Bagus anak dara Mama!!!



Ely ni mmg suke sebut Allahuakhbar tau..
kalau benda yg dia pegang terjatuh, pon sebut gak.
cam mak nenek..keh keh
tp bagus anak-anak mama sume..
ngikut Abahnye..eh! Mamanye ;P

15 comments:

lieya_latif said...

sejuk perut ko kak....anak dare dah boleh harap...die pun faham mak n paknye keje penat2.....seb baik takde pisang goreng sekali ngan sirap tu....he he he hehe he h

hi hi comel plak bace ely ngan allahuakbarnye tu.....mak nenet comey!!!

Zanna_MamaBatrice said...

kak
tahun dpn ko dah boleh terima menantu dah kak
along dah boleh di harap tu..

miss♥wahida said...

alahai rajinnye anak akak..kalo mak saya tgk cnfirm dah jadi cucu angkat dia hehhehheheh

helena's said...

rajin tul anak kak ai..bagus2!,,hehe

eLYies said...

bagus nak dara kak ai.....pas ni bleh tolong masak plak yer...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

sejuk perut ai ngadung kan dier. tulah untuntungnyer ader anak pompuan, boleh di harap

elly said...

ha mcm tu lah along... anak yang sulong... bagus bagus... sonok mak pak gitew!

Hulubalang Derhaka said...

Gua pun along jugak tapi apasal gua tak rajin aa?..

Pelik laa..!!

Kehkehkeh..

MUMMY ILA said...

bagus...baguss.. elok la tu..dah leh carikan menantu..

Rafizah Nordin said...

alahai anak omak...

bagus menantu...alim gitu...pasni mentua kena pakai tudung la.klu tak kang dia nampak mak mertua bogel kepale,sambil tepuk dahi dia cakap, "allahuakbar..."
hahaha!!!

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

rajinnye lah anak dara nih..
ni yang bak bikin satu lagi nih..
muahhaha...

Dy said...

Seronoknya ada anak dara rajin. Kalau ler anak aku yg sulung hidup dah 11 thn tahun nih...tatau ler dia rajin ke tak..adik2 lelaki dia ni semua kerja nak duduk luar umah jer..main bola...tensen jer aku tgk bola.Dalam umah pun tendang bola. TENSENNNNNNNNNNNNN

~~ciklinn~~ said...

alahai bestnyer ada anak dara ... sbb itu aku akn terus berusaha utk dapatkan anak pompuan..hahhahahhaha

comell sgt sore anak dara tu....

Eda said...

ya Allah ,...bagusnya anak ko mek....aku berdoa supaya anak aku juga serajin anak ko ..aminnnnnn

saveme_zero said...

sejok perot ko kak ai. sonok kan anak dah besar & boleh diharap.

klik klik (^_^)