12.2.09

::AWARD DARI TINIE::


Mekaseh ye TIUT. Tak sangka dalam kemut2 aku nk kasi award kt org, ade jugak org pass award utk aku. Tp award yg aku dapat ni mmg tak boleh nk kasi kat org lain pon. sbb dia dtg skali ngan amaran wooooooo...
pesanan dari TIUT:
"award yang chumell ini aku nak bagi kat kawan2 aku yang chumell gak,
sila lah tepek kat blog korang erk..dan sila jangan bagi kat org lain.. hehehe"
salah aku ke tu????


7 comments:

- - - - - - - APISZ- - - - - - - said...

hehe..tahniah.. =)

fahmi latiff said...

emmm salah

mana boleh... kawan2 tak dapat.. :P

Redbloodsnow said...

wakakakaka..keji ko kak ai
siap pesan jgn bg sape² plak pastuh yek..hahahahahaha

ai said...

FAHMI + ZIE SI KATAK CUN,
warning tu bukannye dari aku le..warning tu dari si TIUT tu.. ;P

tp kalau dia tak warning pon mmg aku kemurt nk pass kat org lain..keh keh

fahmi latiff said...

"tp kalau dia tak warning pon mmg aku kemurt nk pass kat org lain..keh keh"

heheheheh.... tak adil2....

Eda said...

tahniah..kerana kita sama 2 vogi da vass...auwwww i sukeeeee u...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tahniah, asyik dapat award aje, mesti ramai orang suka ni

klik klik (^_^)