4.2.09

::AWARD DARI BESANKU::


~Ai Besan - ini mak ayam paling giler seantero donia...



Oiiii besen!!!! Giler sangat ke aku ni ha???? Giler ke??? Eh!! yelah! aku mmg giler. kahhhhhhhh...Bukan takat giler..sewel, sengal, sume ade.

Anyway, mekaseh la kat besan aku..FIZA yg dengan rasa tak sedar dirinya kasi award ni kat aku. Tp sayangnya aku takkan kasi award ni kat onglen. Aku nk bolot sorang! aku kan kudukut bab2 award ni. Muahahahahahaha...
~AI LEBIU BESEN~

1 comment:

Rafizah Nordin said...

laaa masih tak sedo upernye ko tu giler ye...itu pasal aku pilih ko jadi besan aku sbb kepale kau ngan kepala aku lebih kurang je, muahaha!!!

i lebiu 2,3,4!!!

klik klik (^_^)