14.2.09

::NAK TUTU::

NAK TUTUUUUUUUUUUUUUU..

dengan tangkas dan pantas abah buat susu,
sekali ngan kakak2 punye..

sambil tunggu susu siap..

x sampai seploh minit nyonyot susu, dah tetido budak bambam ni!


9 comments:

Eda said...

tuuuuu diaaaaaa..ely dah jadi kumpulan amuk...kahhhhhhhhh.. kelam kabut kan bile dah ngamuk giteww...aku klau time aina gituuu... cam lipas kudung aku nyelinap

TuYa : said...

cumelnye la si elly tu kan..nak pinjam seminggu leh x kak ai?hehehehhe..bertuah le aku klu kak ai bg aku pinjam anak cumel dia..sejuk je hati bile tgk anak2 beratur ramai2 golek2..cute sangat kan..bile la aku nak ade anak berduyun2 mcm tu..

Anonymous. said...

Seronoknya tengok anak-anak tidur bergelimpangan macam tu.

Teringat zaman kecik-kecik kumpul ramai-ramai tidur dengan sepupu hahaha.

syana said...

alahai..bestnye ade anak rami gitu..meriah jek tgk..

lieya_latif said...

hihihihi hi comel plak tgk nanges cenggitu....same la kak cam mia n mija...kalo time dieorg mintak susu, pastu lieya buat lengah2...die punye nangis mcm org kene dera.....rase nak penampo free jek time tu hi hi hi

Nur Syafawati said...

kahhhhhhhh..elly dah histeria nak susu!!kuang..kuang..kuang...akhirnyer..dapat gak susu..nampak sgt elly dah ngantuk sgt tu kak ai...kakak2 yg lain relax je..siap tunjuk peace lagi!!kahh...

tu dia..skali wat berbotol2..ayahh jugak yerk kak ai!!ko sejak bile jadi camerawomen ni???kahhhh

iza iziana hasan said...

mak ai,...rabak nye mulut..
hahahhaha

mummy airell said...

hihihiihi...cam airell gak.bezanyer aurell sebut 'cucu'.hahahha.tapi camtu ler saya pon kak ai.time dia nk cucu tu,fuhhhh,cam katun wat tuk dia.bagusla abang kaman tu.dia yang buatkan.ermm..laki saya,takder maknanyer.huhuuhuh

nabilah_2908 said...

hehhe..cute nyer ely... :)

klik klik (^_^)