23.2.09

::HAJJAH KAMALIAH::


Abg Kaman eat lawak!! keh keh..sesambil dia lipat kain saje je dia nyakat anak-anak. Patut le tetiba je aku dengar Ely jerit "ANTUUUUUU..! ANTUUUUUU!" rupa2nya dia tengok Abah dia pakai tudung. Ya Allah bang! Buroknya weiiiii....! Sampai anak pon ckp cam rupa hantu! wakakakakakaaka...

senyuman manis Hajjah Kamaliah

Ely tak puas ati! Dia lepuk-lepuknya Abah dia!!!

14 comments:

shimazahar said...

weiii.. kelakar laaa abang kaman ko nie kak .... hahahahhaaa....

iena hamdi said...

hahahahahahaa

buleh masuk raja lawak musim ke 4

sayang mama papa said...

hahahaaa ai org tgk gambar ni pun leh ketawa sorang2 apa tah lagi anak ko ye ai mmg kelakar lah

helena's said...

miahahahahahhahaha

Tinie said...

kelakar..kelakar
pandai laki buat lawak..

iza iziana hasan said...

hahahhahaha.....lawak..lawak..
best ade suami sporting mcm 2..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

gelak akak nengok gambor tu, kelakor giler, ai, dah lama akak nak cakap, gambor ai kat tepi tu cam ader iras rita rudaini, cantik sangat

Dy said...

Rajin tul asben dia lipat kain...

lakiku..sori ler...dia tukang angkat kain jer.

kasihatie said...

awww....heheheh

Bibu said...

wei rita rudaini kehkeh (quote kak rose)
macam2 le abg kaman ko nih ekekeke

ai said...

Rita Rudaini!!

Tu yg buat aku tak tahan tu!! wakakakakakaka..Kak Rose oiii..kalau kau tengok aku live, mau kau pensan kak! kahhhhh

Eda said...

muahahaha....nanti aku nak test kat laki aku gak la..tgk cun ke taks...kahhhhhhhh

MUMMY ILA said...

wkakaakakakka... lawokla abg kaman ni

eLYies said...

wakakakakak..HAJAH KAMALIAH....kahhhhhhhhh..tak bleh blah

klik klik (^_^)