20.2.09

::BEKPES + TAYANG MUKA::


Sian laki aku tak tido mlm tadi. Anak2 aku sume demam termasuklah aku. Dia yg jaga bebudak tu. Lelagi Angah. Merengek2 tak tido smp pagi tadi. Aku bangun jap, sumbatkan ubat bontot kat Angah. Dia terlelap kejap. Leh la laki aku rehat. Tu pon x sampai pon 2 jam. Sian dia. Pagi ni dia kene antar ayam ikan ke Ipoh. Sib bek tak jauh sangat. Kalau tak, lunyai badan. huhuhu..

Pagi ni aku tetap datang keje. Malas nk gi spital. Tengok kalau isnin aku demam gak, terpaksalah menyerah diri kat sana. Tak sabar aku kul 12 kang nk tido. Jom layan aku yg mengedik macam org tak sakit..keh keh..


dapnyeeeeee... ayam goreng tu aku bawak dari umah.

tek o beng


kontrol la kunun..

lagik...

pesal lak muka aku cam ninja turtle ni? :P
muka aku dah kecut skit..
sbb aku dah tukar ubat lain.
tp ubat skang ni lagi teruk effect dia.
lalok giler! muntah kuning aku..


8 comments:

KasiH said...

Memg musim laa kan...semoga kak ai sefamily cepat semboh...amin...

MUMMY ILA said...

tayang...tayang..apa pun ko leh tayang..suka ati ko la kak oi...

Rafizah Nordin said...

aduyaiiii sian en kaman...sume anak2 & biniknye demam.mujurlah en kaman tak deman sekali.kalau tak mmg la haru biru dibuatnya...
ape2 pun semoga ko besan & anak2 cepat sembuh. dan kepada en kaman, TAHNIAH kerana menjadi suami dan abah yang begitu bertanggungjawab dan penyayang...

luv u besan & menantu!

Tink said...

hiis kecor betol tengok nasik lemak sejomput tu!!!!!

Tinie said...

kah.kah..
aku xblh tahan bila ko ckp muka ko mcm ninja turtle..wakakaka

muka mcm dah bambam jer

shimazahar said...

skrg nie memang musim demam laa kak oi...

uihhhh sedapnya nasi lemak tu.. slurppppppp lapo laa plak....

nasz said...

ala kak ai, ko ni saje je la...
ish, nmpk sedap sungguh nasik lemak daun pisang tu...

apisz said...

ciannya..semoga cepat baik ye...

klik klik (^_^)