3.2.09

::KOMENG::

Mekasih sbb kowang rajin komen kat belog aku ni. Musti kowang pasan aku dh lama tak reply komenan kowang. Bukan aku tak baca. Aku baca. Lelagi bila aku bukak belog aku ni, komenan kowang le yg memula skali aku baca. So, untuk pengetahuan kowang..w/pon skang ni aku dh tak balas apa yg kowang komen, aku tetap baca dan sangat2 hargai apa yg kowang tulis. Tp, ade la sesekali nanti aku nyelit gak dlm kotak komen tu nnt. kot2 le ade pertanyaan yg hot-hot kan?? hihihi..
MEKASIH + AI LEBIU ALL !!


2 comments:

fahmi latiff said...

a'kum akak ai... bestnyer BBQ... SETUJU JGN BALAS KOMEN...

OH yer... kalau berkesempatan singgah la di blog :
http://fahmilatif66.blogspot.com

sebab fahmi nak kongsikan cerita yg sangat menarik dlm 2-3 hari lagi .. tajuknyer "khusyuk" sesuai untuk kaum2 ibu... dan juga siapa2 jer...

a'kum akak ai... semoga sucsess ngan family...

kasihatie said...

takper kak ai kalau tak balas komen.tp jangan lupa nak tinggalkan komen kt blog kitaorang plak.hhehe

klik klik (^_^)