9.2.09

::DANA STIM::

Dlm kul 5ptg kami sampai ke umah Sam + CT. Aku tompang kete Iena. Udah...x berlaki kata achik kan? Kami makan stimbot yg kami tong-tong memasing sponsor bahan2 makanan. Dah kekenyangan sume, kami berlonggok adik badik (kecuali abg long sbb dia takde kat mesia ni), bagi mengumpul Dana Ubat untuk si Arul. Sian dia..ubat mahal giler. Oh ye, mintak maap ye..aku salah sebut spital dia. Bukan HUKM, sebenornya spital dia PPUM. Isk giler la kt PPUM ni. Ngalahkan private lak! dah le si Arul kata giler selekeh spital tu. Ngan service cam taik! Sib bek le Spital Selayang aku selesa giler. Service pon tip top!

K lah, layankan jelah gambo2 Majlis Makan Petang Stimbot & Mengumpul Dana Perubatan ni ..(fuh! poyossss)

bilik Dr. Anis



Cik CT Temah sedang sibok di dapornya

pembuka majlis telah dirasmikan oleh penerima dana sendiri! erk..

Iena ooiii..sampai tertonggeng kau!

The Stimboat



aku yang sememeh!!



tangan-tangan yg gelojoh!!


mekaseh kepada sume yg telah mendoakan Arul..
mmg nampak lemah sungguh kau smalam rul :(

AJ yg demam tak kebah-kebah..
kepala bertempek koyok pon sempat lg gi audition Bintang RTM!
Tahun 2007 dia dah sampai ke Final Bintang RTM tp takde rezeki nk jadi juara.
nk try test tahun ni plak..gud luck bro!
(mak-mak ayam, kowang musti ingat lg psl aku tergolek dog kt tgh2 Jalan Kuching masa aku sarat peknen balik dari RTM tgk si AJ final bintang RTM tu kan?? giler lawak! terkoyak daging bontot aku!! kahhhhhh)

aiman yg keboringan org x layan dia,
org sibok layan stimbot. keh keh

tangan si Iena tak renti2 mengira duwit yg tak brape nk ado! :P

gumbira dapat dana. kau beli ubat tau rul!
jangan kau sopin lak..keh keh

5 comments:

Redbloodsnow said...

akak sememeh² pown still chantek ape...mcm zie gak..huahuahuahua..ayat x leh blah :D hahaha

a'ah, klo die gune wet tuh wat shopim..meh kte luku die ramai²..hehe

Emy Omar said...

Bestnye makan reramai kira semalam tu kenduri steamboat la eh adik beradik kak

Nur Syafawati said...

wah...mulia sungguh ati adik badik kamo kak ai..terharu aku tgk..dah tentu si arul pun terharu sgt kan..huhuhu...dah la wat dana..ade stimboat lagi!!!masyukk..sonoknyer kalau adik badik ramai ni eh...nak banak byk2 la..hehehe

saveme_zero said...

dah sihat ye ko arul. moga sihat selalu ok. asyik2 stimboat je. kak ai...steambot dgn aku lak weii..huhhh

elly said...

skan mkan stimboat eh... ni yg nak wt stimboat gak nie hehehe... panggei adik badik aku lak... huhuhu

klik klik (^_^)