16.2.09

::BEKPES SABTU::

Camni le ragam anak-anak aku masa bekpes. Memacam kerenah..macam nursery pon ade gak :P Oh ye, mmg tetiap hari Sabtu laki aku keje. Maka tinggallah aku anak branak kt umah..Bekpes ni pon Along yg turun belikan. Malas lak aku nk masak bekpes..kami bekpes ni dlm kul 8:30pg gitu..

Angah yg bersungguh makan donut.
Kau nape Ngah?? gaya macam tengah nangis..

BB yg tekun buat homework masa bekpes.
penyudahnye aku yg jadik mangsa..kene suapkan dia lak!

Gambar Along takde. Lupa aku nk snap. Dia makan kat atas kusi.
Tp bukan kat tempt duduk tu ok..
dia baring kat tmpt letak tangan tu sambil kunyah kueh donut!!!
camne gayanye tu, kowang imagine la sendri..

ini budak malas aku nk criter..
punye la blagak nk makan sendiri..
ha! amik..abis melekat mihun tu kat baju..
lantak kau le Deq..asalkan kau makan.
biasa dia mintak nasik, tp pg tadi makan lak dia mihun ni.
haihhh..menantu sapa la ni?? gelojoh cam mentua dia gak!! ;P

8 comments:

Tinie said...

hahahaha
rumah ko macam nurseri pun ada wakakaka
tapi best, nnt klu dorang sumer dah dewasa dah branak pinak..
meriah wooo

Nur Syafawati said...

sonok nyerrrrrr..sarapan pagi2 dgn anak2!!!kahhh..nak2 pulak anak dah pandai demanding!!!kah.kah..kah...anak2 makan???ko x mkn ke kak ai???diet??

ZiE said...

meriah rumah kak ai dgn karenah2 anak. espcially karenah elly kan... besar nanti tak de le karenah mcm ni. sabo je la

Bibu said...

hahaha gelojoh mmg gelojoh dak Elly nih hahaha

KasiH said...

Sedap gayanya tu..mkn reramai best...tmbh lg part rebut2...tp bukan rebut2 gaduh ye...sure cepat hbs...hihihihi..

fahmi latiff said...

heheheh

family yang sangat bahagia... :)

helena's said...

hahaha..mihun tu cam megi lak..

elly said...

elly slalu besuap eh? qmie sejak dah skali bg mkn sendiri.... asik nak mkn sendiri je... kalo x dbagi alamat meraung ler bujang aku tu... pastu jenuh nak ngemas balik... mama die plak meraung pastu kahhhhhhhhhhhh....

klik klik (^_^)