15.2.09

::MODEL APRON::

Sebenornya plan aku laki bini nk gi tengok Si Bulan @ REEN. Nk tengok le baby gurl dia yg baru kuar tu. Ingat lps masak2 nnt nk call Reen tanye dia duk pantang ktne. Sbb Aku rasa dia ade kt Bukit Beruntung ni je kot. Tup2 tak jadi pulak sbb BB demam balik. Syian BB..tak tau le aku, antibiotik dah abis tp demam tak ilang lagi! Ingat nk gi klinik tu balik la sbb doktor pon dah pesan kalau x ilang gak kene bawak balik ke sana. Ngan kaki aku yg tk abis2 bengkak sana, bengkak sini. Tak tau sebab apa..sakit woo..berdenyut2 cam org sakit nk beranak tu. Kejap dia dtg, kejap dia ilang! Tp kt kaki le..bukan pewot! :(

Reen, Insyallah next time aku gi tengok Damia ye..

masa aku sibok memasak kt dapor,
leh lak si Along bukak koke..
beria si Angah smp berdiri atas kusi! keh keh
~tengok bb..baring je dia..kesian betul :(

Abah lak tengok email

TARA!!!!
MY NEW RM2 APRON..

lagi...

model apron yg pro!! sila kagum.

Create your own Fake Magazine Covers !


8 comments:

ummu_hanis said...

ko ni kan yang, mmg mengkagumkan. kalau akak la, kaki dah bengkak tu, takde makne nye aku nak masak. aku duduk mengerang je kije. lain kali kalau kaki aku bengkak lagi, kau la akan jadi sumber inspirasinye. ye aku akan masak walaupon terpaksa merangkak. demi mencontohi EMAK IDAMAN MALAYA- AIZAH. huhuhu. takde le anak aku telan megi lagi tiap kali kaki aku sakit. untung le ko nak. mak cik ko ni punye pasal. mekasih yang mekasih.

Rafizah Nordin said...

ko memang riak!!! wakaka!!!!

Anonymous. said...

hah? rm2 je? murah gila! kalau tak cantik, tak kisah sgt ... wah pembeli yang bijak!

Nur Syafawati said...

ya allah!!!gelak guling2 aku kat sofa ni kak ai oi!!!!berantakan umah ko!!!yg sorang dok ngadap pc!!yg sorang berangan kat dapur dgn apron rm2 nyer(tolong bgtau aku kat maner ko beli..aku nak beli gak ni...)yg lain melalak kat depan..whkakaka...sonok tul aku tgk!!!cian bb...terbaring jer..huhuh..bwk gi klinik kak ai..cian dia...

helena's said...

nak masak pon sempat g..ekeke

saveme_zero said...

hokalohh! sakan weii korang anak banak..hahaha

D.O.U.B.L.E...S said...

aku pun nak gak apron rm2 tu..

elly said...

kemain model apron rm 2 ni... siap front page majalh lagi... kahhhhhhh

klik klik (^_^)