19.2.09

::KASIH ABAH::


"Mama, kat skolah tadikannnn teacher ajar Angah buat topeng ni.."

"eeeee..cantiknya Angah buat! pandai Angah.."

"tapikan Ma..lepas abis buat semua orang pakai, Angah je tak boleh. tinga Angah ni kecik sebelah"

"erk!" ~ aku baru tingat mmg dia takleh nak gantung getah kat tinga dia :(

"la..kenapa tak minta teacher tolong?"

"Teacher dah tolong, tp tak boleh jugak"

"alahaiii, siannye anak mama...."

~ngan air mata aku tahan, aku bgtau kat abang kaman..

"Angahhhhhhh...meh bagi Abah betulkan topeng yg Angah buat tu"

~Abg kaman amik getah lain utk tambah supaya boleh Angah sarung ke kepala terus. Bukan melalui telinga..




Yeahhhh!! Akhirnya Angah dah boleh pakai topeng tu!!..
Esok Angah nk bawak ke skolah, nak tunjuk ngan classmate dia :)

THANK YOU ABAH!!!

18 comments:

kasihatie said...

wah...cantik topeng tue..bleh pakai masa party nie...heheh...cute angah...

aTan and JuLies @ aYu said...

nak pinjam boleh?

ayien78 said...

Creative gak .... aku suka la baca blog ko ni...mcm2 ada....

paling layan...gambar ko msk ikan keli tu mmg MANTOOOPPPP
aku terliur2 tgk....

ko ni ....!!!!

afdni said...

alamak..tetiba sayu plak bacer entry nie..

MUMMY ILA said...

wahhhhhhhhhhhhhh...baiknye abah. bestnye dpt abah cam abg kaman..bestnye dpt mama cam kak ai.
terima kasih mengembirakan angah..

Dy said...

Cikgu tu pon tak terpikir plak dia nak buat sangkut cam tu yer...

Abg ngah aku plak semalam bwk balik Rabbit ..buat dari pinggan kertas.

apisz said...

teringat time2 kecik buat camni..hehehehe

saveme_zero said...

...................

Nur Syafawati said...

kak ai..pilu nyela aku bace entry angah ni...ntah la kenapa aku sedih sgt..maybe sbb angah bijak budak nyer..nampak dia kuat ye kak ai..
bagus abg kaman...ade idea wat getah ikat pale terus..heheh..punye la berhimpun ramai2 keliling abah..hehe

rossysweety said...

kesian kat angah ...nasib baik si abah cepat bertindak...see..lebar senyuman angah..

Rafizah Nordin said...

yeayyyy angah dapat jugak pakai topeng tu!!!

ZiE said...

terharunya .. tq to abah angah sebab guna idea lain akhirnya angah dpt pakai. apapun memang cantik tomeng tu. kalar sungguh menyerlah.

elly said...

pandai abah dia... hehehe... mst angah suke kan?

Mama Herda said...
This comment has been removed by the author.
Mama Herda said...

kak ai..aku nangis baca entry ni..ko memang siottt leee..sius ku nangis...huwaaaaaaaaaa..
aku rindu arwah ayah akuuuuuuuuu...sbb arwah ayah aku x sempat buatkn aku topeng..aku kecik lg ms tu..


p/s..aku nk mnta abg kaman buatkn topeng kt aku gak leh tak..huwaaaa...(sj wat lawak nk bg sejuk hati ni..)

mummy teha said...

cedihnye bace ....huhuhuu..

nasz said...

bertuah angah dpt mama n abah mcm korang laki bini...

oYa said...

huhuhuhu...

klik klik (^_^)