11.2.09

::BERTUAH PUNYE ANAK!!::


Camni le kalau ade ramai anak pompuan. Sebenornya bende2 camni dah jadik perkara biasa bagi aku. Bedak pecah, lipstik patah, maskara kering, eyeshadow abis..huhuhu..walhal aku dah sedekah kat anak2 aku tu makeup2 aku yg dah tak pakai. Tetaaaappppp nk kaco aku punye gak!
Lipstik aku ni musti keje si Ely! melihatkan dari size lubang tu macam size jari dia..mmg sah dia punye keje! isk..siap kau Deq..mama geget jari kau balik ni!!

15 comments:

nabilah_2908 said...

hehe..cute la.. :)

fahmi latiff said...

heheheh...

budak2 sekarang cerdik2 macam tu la akak ai oiiii... hehhehe sabar je la... heheheh

TuYa : said...

amik lagi nak..amik lagi..banyak lagi mama ko nye mekup tak terusik tu..hehehehehhehe..mesti si elly wat eksperiment la kak ai..nak jd anak genius kan..heheh

watie said...

HEHHEHE..ABIS LIPSTIK... SAMA AA NGAN WATIE.. KALAU BALIK KMPUNG JGN LA LIPSTIK LETAK MERATA..

kirana-ummikmal said...

haaahhahhaa
amatlah unik itew lipstick...hehee
ko baru pasan ke kakk???
hahhahha
ni mesti kes pas jolok simpan balik..kehkeh..

Eda said...

muahaha..lipstik apa kau pakai ..??kalau cap downtown kena cemtu leh besabo lag mek..klau brand MAC..mau kena penampo sulong kot..kahhhhh

Emy Omar said...

He..he..budak2 yang tak bagi tu yang dia sibuk nak pegang gakkan..

MUMMY ILA said...

biasala tu. aku pun dulu penah jd mangsa dak gegel ni. Masa tu still dok umah mil. menyirap hangin semua badan bila balik je dr keje, lipstik..perfeum..bedak bertaburan dek main dgn anak buah apis. uwaaaaaaa

Zanna_MamaBatrice said...

relaks arr kak
kata ada anak pompuan
camtu ler....
sebab tu kita nie kena pakai yg murah2 jer kak.....kalu pakai MAC ker, REVLON ker, mau bankrupt kalu camtu gayanyer....

kasihatie said...

heheh....nama lagi anak pompuan kak ai..

saveme_zero said...

hahaha...dah nama pun pmpuan.

Rafizah Nordin said...

menantu aku punye keje eh...hahaha bagus menantuku, bagus!!! muahaha!
dia curiuos ape ke mende yang terjulur je kat dalam lubang tu, tu yang dia jolok tu besan...kehkehkeh

Nur Syafawati said...

hahahha...ni xde lain si elly "Allahuakbar" tu la ni kan!!!hahaha..bagus elly..bagus..
kemana tumpah nyer kuah.kalau x ke mama nyer!!!amek ko!!!abih di koreknyer septik(ayat dina) mama nyer!!kahhhhh..xpela mama..lain kali mama kena belikan 1 utk tiap2 anak mama!!sbb anak mama semua nyer gegirl!!!hahaha

anne said...

ely... kamoo dh pndi make over yerk... wah caiyok2... kalah la mama kamoo nnt... hehehe...

Redbloodsnow said...

wakakakakakaka..gelak setan aku nengok lips akak jd g2..kehkehkehkeh

:P

klik klik (^_^)