7.5.09

::ALONG SYAPAK??::

"mama..pelik tak muka along pakai spek ni?"

tapi aku x sempat lagi nk jawab, dia dah sambung ayat..

"along rasa muka along cam auntie SYAFA la mama!"

amboiiiiiiiii!!! perasan betul la budak ni..keh keh..aku pon cakp le "yelahhh..ada la skit-skit".. :P



ewahhh

mcm lalat je mama tengok! keh keh


sama tak auntie????


8 comments:

Tinie said...

wakakakaak
sama2..
macam auntie shapak

Bibu said...

oooo aku sgt suke ayat ni..AUNTIE SYAPAK!!kehkehkeh..Along pon pangey Auntie?hehehehe

psst
(mapos kene sekeh ngan syapak nih hahahaha)

nasz said...

wakakaka, nak sama ngn auntie syapak ke? boleh la along, ade iras sikit2. ahaks!!!

MUMMY ILA said...

wakakakaka x terkaTA AKU~~!!!

aLiYaHaRiZ said...

hihihihi..dah mcm gaban lah pulok...jgn marah aaaaaa..along...

♥ Eda ♥ said...

syapak....??celah mane yg same nyer tu??kahhhh...
amboi ..dah pandai laram dah nak dara..pehnih turn beli eksosori dier plak...ekekeke... pehtu posing maut depan kamera...wahhhhhh terlebih sudah...kalah mak kau..muahahaha...

ayuZack said...

mane aunty syapak nie... rambut tu da betul along, tang pp tu mintak nasihat aunty syapak lagi ea yang.. habis la ko kak ai,pehni dak along plak pandai melaram...

fazilzura said...

heheheh .. bley tahan ler sama nye.. tp kene kasi getik skit..ala2 artis gitu ..

klik klik (^_^)