27.5.09

::RUMAH KE NURSERY NI??::



CAMNI LE KEADAANNYE KAT UMAH AKU..MACAM KAT NURSERY!!!



10 comments:

nita said...

hehehe! weeiii.. meriahhh laa tu kanss.. ko jerr kena menten kiyutt.. hahah!

fazilzura said...

FUYOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
gile kentang nye meriah..
zr ni sorg pun dh kecoh kak ... kalau 4-5 org cmner ler tuh

miss♥wahida said...

riuh bebeno umah kak ai...syokkkkk....

nabilah_2908 said...

riuh ombak umh akk eh...hehehe..

geram jer tgk opet..eee..comel..!!!

cik helena said...

ya ampun..cam dalam wrestling jek..haha

Dj Epoi said...

Weih...........kaya ler Ko eikkkkkk.......

Kaum2 kerbat Gua dah start shopping kat kedai Lu....kan? heheheheh

Tuh baru ......poh poh girl.....!!
Belum Lu tgh Gua nyer Robocop,SpongeBob & Ben10 Gua bersatu lagi....

Lagi haru siut!!!

Ciklinn said...

wah meriah tu kak..... betul2 nuseri ni kak oii

suked8787 said...

Mak Oiiii...cam kt taman mainan pun ado...kihkihkih...tu baru gaya budak2 pmpuan main...blm tgk budak2 laki buas lagi...boleh bikin ributttttt

el said...

cam nak beranak lg le..syok plak tg anak rmi nie...wakakakaka

Syafa said...

weh..riuh nyerrrrrrrrrrrrr..nursery pun x gini aku rase..sonok !!sonok!!!behave je along..kalau dia joint the club x tau la..hahah

klik klik (^_^)